Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Nasses lille verden

Trøtt, trøtt, trøtt

Jeg er liten og rosa, men om min verden er i virkeligheten så liten som meg vites ikke, men noe må jo bloggen hete? Og noe må den handle om - mye dill og dall; smått og stort.
Rangér dette innlegget

Trøtt, trøtt, trøtt

Postet 18-03-09 kl 20:46 av Nasse

Hverdager er det mange av, altfor mange. Det er ikke rart en blir trøtt når det er for mange kjedelige rutiner.

Stå opp tidlig, jage opp ungene, spise frokost, frakte minstemann og mann til barnehagen. Ja, mann også. Jeg slipper dem begge av på parkeringsplassen hvorpå min kjære følger minsten. Og så bærer det videre på jobb. Er der en god stund og så kjører jeg hjem, plukker opp minsten i barnehagen før hjemkomsten. Lage middag, spise den. Kanskje er det fritidssysler for de to store. Lage lunsjmatpakker, dekke frokostbordet. Kanskje sette på en klesvask, osv osv osv.

Heldigvis blir det tid til å slappe av også og kose med ungene før jeg må ta fatt på retting hvis jeg skulle tilfeldigvis ha det. Slik som i dag. Nå har jeg satt på kaffen for å ikke å sovne midt i novellene.

Gleder meg til Paristuren. Det blir et fint avbrekk i hverdagens mas og kjas. Gleder meg til å ta med meg ungene til det store utland. Det gleder meg å se hvordan de gleder seg og er spente på hva de kommer til å oppleve lysenes by. Forhåpentligvis får jeg ny energi som jeg kan ta med meg i hverdagen.

Postet under Smått og stort
Kommentarer 3 E-post blogginnlegg
Kommentarer totalt 3

Kommentarer

Gammel
nolo sin avatar
En Paristur høres ut som en god gulrot å se frem til. Det er fint med sånne små lykkedepoter spredd rundt.
Postet 18-03-09 kl 22:26 av nolo nolo er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Deilig med Paristur! Jeg selv elsker rutiner og hverdagsliv, men kunne nok godt tenkt meg en utflukt med mannen ja. *noterer* Kos dere masse!
Postet 19-03-09 kl 11:21 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Nasse sin avatar
Altså, klart det må være flere hverdager enn festdager. Men av og til blir det nok.

Og ja Paris blir deilig, selv med alle tre barn med på laget. Min kjære og jeg kan dra alene en annen gang.
Postet 19-03-09 kl 21:17 av Nasse Nasse er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Nasse

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no