Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-08, 17:25   #4
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: En helt vanlig søndag

Huffda.

Jeg hadde en lignende opplevelse for noen måneder siden. Mannen var på utenlandsreise, han visste at det hadde snødd her hjemme og han hadde prøvd å ringe meg hele dagen. Telefonen min hadde fusket hele den dagen (dårlig batteri), så jeg mottok ingen anrop.

Min kjære begynte å se for seg at vi var ute og kjørte på glatta, at vi kjørte utfor, jeg besvimte og ungene satt i bilen med en bevisstløs mor og you name it. Han ringte de andre i min familie og fikk til slutt tak i min bror, som også prøvde å ringe meg, uten hell.

Det resulterte i at stakkars broren min stod og hamret på døra kl halv elleve om kvelden, etter at vi hadde lagt oss, og da jeg endelig turte å åpne fikk jeg bare en god klem. Han var visst bittelitt bekymret han også.