Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

En helt vanlig søndag

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-08, 17:25   #1
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: En helt vanlig søndag

Huffda.

Jeg hadde en lignende opplevelse for noen måneder siden. Mannen var på utenlandsreise, han visste at det hadde snødd her hjemme og han hadde prøvd å ringe meg hele dagen. Telefonen min hadde fusket hele den dagen (dårlig batteri), så jeg mottok ingen anrop.

Min kjære begynte å se for seg at vi var ute og kjørte på glatta, at vi kjørte utfor, jeg besvimte og ungene satt i bilen med en bevisstløs mor og you name it. Han ringte de andre i min familie og fikk til slutt tak i min bror, som også prøvde å ringe meg, uten hell.

Det resulterte i at stakkars broren min stod og hamret på døra kl halv elleve om kvelden, etter at vi hadde lagt oss, og da jeg endelig turte å åpne fikk jeg bare en god klem. Han var visst bittelitt bekymret han også.

Gammel 18-05-08, 17:29   #2
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Tilsvarende episoder har skjedd her også. Det kommer sikkert til å skje igjen.

Gammel 18-05-08, 17:33   #3
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kunne ha skjedd i en familie nær meg.

Gammel 18-05-08, 19:11   #4
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Noe slikt kunne ha skjedd hos oss også.

Dersom min mor ikke får tak i meg på tre anrop på mobilen, ringer hun gjerne til mannen for å sjekke at jeg lever. Selv om hun bare skal spørre etter hvilke farger hun skal ha på stearinlysene til et pyntet bord til et selskap om to måneder..

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:34.