Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-08, 08:55   #36
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?

Jeg ville fått panikk hvis jeg aldri mer skulle få drikke vann eller spise makrell i tomat. Men vi tenker på uvaner nå, ikke sant? I så fall er vin ganske vanskelig å motstå. Men kaker er verst. Croissanter, cookies, brownies, gulrotkake ... Alt som ligger i diskene i byens kaffebarer er mitt svake punkt. Jeg liker sjokolade og potetgull, men klarer meg fint uten. Brus klarer jeg ikke å svelge uansett hvor hardt jeg prøver, og is er B-snop for meg.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat