Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva ville vært verst for deg å kutte ut?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-08, 07:31   #21
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?

Kan egentlig ikke komme på noe konkret som jeg alltid inntar mye av. Er av den typen som har dilla på ett produkt i en periode før jeg glemmer hele greia og går over på noe annet.

Godteri & sjokolade er ikke noe problem, har klart meg så godt som uten godis så langt i svangerskapet. Potetgull er jeg ikke særlig glad i. Brus (med unntak av Farris) drikker jeg ikke. Min usunne last er vel kanskje behovet for å bestille take-out med jevne mellomrom, og kjærligheten til is. Dette er allikevel ikke noen big deal, og begge deler inntas max to-tre ganger i måneden. Tror jeg må gå for frukt og grønnsaker. Hvis jeg aldri kunne få fersk frukt eller ferske grønnsaker igjen, ville jeg slitt.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 07:32   #22
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Melk og gulost.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 08:11   #23
Dali
Glad

Dali sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Smågodt! I valget mellom brødmat og smågodt velger jeg helt klart bort brødet Uten brød kan jeg nok spise enda mer godteri også

Gammel 21-05-08, 08:13   #24
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Grillmat! En hel sommer uten grillmat, ville ikke vært noen sommer. :grilloman:

Gammel 21-05-08, 08:13   #25
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er nok også blant dem som ville slitt med å kutte godis og brød. Karbohydratjunkie, tydeligvis. Ville slitt med å kutte vann også, siden det stort sett er det eneste jeg drikker.

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 08:20   #26
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

pepsi max

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 08:23   #27
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg har i grunnen ikkje så store problem med å kutte ut noko av dette, men vin og sjokolade ville nok ha vore det største offeret på sikt.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 08:25   #28
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror ikke jeg ville hatt noen store problemer med å kutte ut noe som helst av mat og umat. Jeg klarer akkurat det jeg bestemmer meg for på den fronten, men ost og rødvin ville vært vanskeligere å gi avkall på enn det aller meste.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 08:37   #29
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mørk sjokolade. Jeg tror et liv helt uten noen som helst form for sjokolade hadde vært skrekkelig trist. Men jeg overlever helt fint uten lys sjokolade, og den mørke kan gjerne være 86 %. Det er kakaosmaken, ikke sukkeret, som er min "greie".

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 08:42   #30
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kaffe, jeg må ha minst to kopper om dagen, hvis ikke får jeg en grufull hodepine.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 08:44   #31
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

pepsi max

Er det koffeinet i Pepsi max som gjør folk avhengi av det? Det er mange jeg kjenner som drikker mye Pepsi Max.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 08:44   #32
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøtt! Jeg var vegetarianer i seks år, fra 1997 til 2003 og klarte det helt utmerket da (men la på meg 35 kg og fikk elendig helse). Nå tror jeg det hadde vært rene drepern å kutte ut kjøtt. Spesielt kylling.

Gammel 21-05-08, 08:48   #33
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Er det koffeinet i Pepsi max som gjør folk avhengi av det? Det er mange jeg kjenner som drikker mye Pepsi Max.

Ut frå eigne erfaringar så trur eg det handlar mykje om at folk drikk Pepsi Max istadenfor vatn når dei er tørste. I og med at PM er kalorifri er det lett å velge alternativet med smak på. Etter at eg begynte å drikke vatn til eg er utørst har eg nesten mista lysta på PM, og drikk berre eitt og anna glas omlag like sjeldan som eg et potetgull og sjokolade.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 08:52   #34
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Pasta og gjærbakst og frukt/grønt!

Klarer meg egentlig godt uten brus, sjokolade og potetgull - selv om det er godt.

Gammel 21-05-08, 08:54   #35
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan kutte det meste, jeg tror ikke jeg er avhengig av noe.
Jeg er veldig glad i morgenkaffekoppen og i middagsmat, så det hadde nok vært det verste.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 08:55   #36
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville fått panikk hvis jeg aldri mer skulle få drikke vann eller spise makrell i tomat. Men vi tenker på uvaner nå, ikke sant? I så fall er vin ganske vanskelig å motstå. Men kaker er verst. Croissanter, cookies, brownies, gulrotkake ... Alt som ligger i diskene i byens kaffebarer er mitt svake punkt. Jeg liker sjokolade og potetgull, men klarer meg fint uten. Brus klarer jeg ikke å svelge uansett hvor hardt jeg prøver, og is er B-snop for meg.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 08:55   #37
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Frukt, grønt og smågodt (sånt gummi med e-stoffer spesielt).

Jeg har allerede sagt et tårevått farvel til melk, appelsinjuice, sjokolade, kaffelatte og reker! (helsikes kropp som reagerer på alt )

Nå har sambo og jeg akkurat hatt godtefri i 3 uker, og det hjalp meg veldig. Jeg har ikke det store suget lenger, og klarer meg uten godis på hverdagene.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 08:56   #38
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Siden jeg alleredhar kuttet ut alt av godterier og sukker så må det bli cola ligth.... Så lenge jeg går på ketolyse så tror jeg ikke at jeg orker å kutte det ut... Men det er planene etterhvert.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 08:56   #39
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg ville fått panikk hvis jeg aldri mer skulle få drikke vann ...

Jeg og. Jeg tror faktisk ikke at jeg hadde overlevd.

Det aller verste for meg hadde vært kaffe. Jeg sliter med å moderere meg hver dag, og det gjorde jeg som gravid også.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 08:57   #40
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Pepsi Max her også.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:44.