Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-08, 09:26   #51
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?

Rent bortsett fra at mat og vann ville være håpløst å kutte ut, så må jeg si at jeg ikke hadde likt å leve som 100% avholdskvinne. Dvs, jeg kunne kuttet ut all alkohol, men jeg hadde ikke blitt særlig begeistra om jeg aldri mer fikk nyte et glass vin i ny og ne. Høres jeg litt alkis ut nå?

Jeg ville slitt med å kutte ut alle vanlige matvarer også. Jeg kunne aldri levd et liv helt uten brød eller helt uten kjøtt/fisk. Og vann kan jeg ikke leve uten, juice og annet kan aldri erstatte det.

Jeg kunne lett som bare det levd et liv uten brus, chips og sjokolade.