Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-08, 02:34   #67
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen spørsmål ang. ditt forhold til fyllekjøring / berusede sjåfører

Grunnen til at jeg aldri har sykla i fylla, er at jeg nesten aldri sykler
Har null-grense for kombinasjonen drikking og kjøring.

Opprinnelig lagt inn av Najade, her.

Har også opplevd det med at noen jeg egentlig skulle kjørt hjem med hadde drukket. Har latt være å kjøre med dem hver gang, og ringt hjem til mamma og pappa i stedet, slik jeg alltid har blitt bedt om å gjøre.

Tro om jeg kan ringe mamma, dersom dette skulle skje?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg har også sittet på ufrivillig, på en måte. En kveld da jeg var gravid skulle jeg kjøre, mens mannen tok et glass vin da vi var innom søstra hans. Det var bare ett glass, og så glemte vi det! Helt utrolig. Vi kom på det da vi parkerte. Urutinert og helt utrolig slomsete!

Gjorde noe lignende en gang, på ferie i Danmark. Det var gått noen timer siden mannen hadde tatt en øl til maten, men gud så pinlig likevel.

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg innrømmer dog å ha syklet i påvirket tilstand (både to- og trehjulsykkel ).

Dæven, begynte du å drikke tidlig?!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat