Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-08, 19:43   #26
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan avvenne henne fra suging på tommelen?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Takk for mange tips. Ja, det er helst kosekluten som gjør at hun suger på tommelen, for hun gjør det aldri når hun ikke har den. Bare tanken på å fjerne koseposen gir meg frysninger, så avhengig er hun av den, men jeg skal prøve å avvenne henne gradvis, feks. at hun bare har den om natta osv (og selvsagt klarer seg HELT uten til slutt).

Det blir ikke enklere å slutte med koseposen om noen år tror jeg - det blir vanskelig det....forøvrig bør hun vel være litt med på idéen selv ja!

Jeg er tante til en gutt som blir 7 nå i sommer. Han bruker fortsatt tott og "Ninni" (koseklut med kanin på) - den er ingen klut lenger, men mest en fille. Han er veldig bevisst på at andre unger ikke skal se at han har kos og han gjemmer den under madrassen om han har besøk etc. Søstra mi venter til kosen er koset i stykker....Den synger definitivt på siste verset.