|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Kor e alle helter hen?
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan avvenne henne fra suging på tommelen?
Jeg husker ikke helt hva det var, men det var noe med noen av virkestoffene som ikke var gunstig for barn. Jeg ser forøvrig at apotekene nå skriver at det ikke er anbefalt for barn under 3 år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Storesøster var vel 3 år og noen dager da vi begynte, så da var det vel greit, da.
![]() |
#23 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan avvenne henne fra suging på tommelen?Takk for mange tips. Ja, det er helst kosekluten som gjør at hun suger på tommelen, for hun gjør det aldri når hun ikke har den. Bare tanken på å fjerne koseposen gir meg frysninger, så avhengig er hun av den, men jeg skal prøve å avvenne henne gradvis, feks. at hun bare har den om natta osv (og selvsagt klarer seg HELT uten til slutt).
![]() |
#24 |
ekstremt trøtt
|
Man får dekt opp til 100%. Minste dekningsgrad er 40%.
![]() |
#25 |
I farta!!
|
Det blir nok det samme som smokkeavvenning. Mellomste her var ekstremt avhengig men når ho var 3 år var det slutt. Brutalt og grusomt der og da men det går over. Må berre tenke langsiktig.
![]() |
#26 |
Har tro på forbedring
|
Det blir ikke enklere å slutte med koseposen om noen år tror jeg - det blir vanskelig det....forøvrig bør hun vel være litt med på idéen selv ja!
![]() |
|
|