Sv: Ikea netthandel
Nei, nå må de gi seg! Jobber de på totalt forskjellige planeter uten noen form for kommunikasjon med hverandre, eller?
Opprinnelig lagt inn av Bærekraftig, her.
Og han var enig med meg i at dette var skummelt, men på han hørtes det ut som det ikke var deres feil. Uansett hvem sin feil det er så er jeg kunde hos Ikea, og forventer at de opptrer ryddig og profesjonelt i forhold til kundeservice.
Nettopp. Hvilke problemer de har med sine leverandører skal ikke være ditt problem. Minner meg om da vi skulle få installert fasttelefon fra Telenor for noen år siden, og Bravida skulle gjøre jobben. Bravida er ikke akkurat kjent for å holde avtaler, og Telenor skyldte hele tiden på dem. Da mannen hadde fyrt seg godt opp og ringte og forklarte at han driter langt i hvem sin feil det var, kom en mann dagen etter og fikset det.
Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.
Jeg skjønner at dette oppleves veldig rart, men at du fikk den sms-en har kun med systemer å gjøre, ikke at Ikea er vrange og ville lage mer styr for deg.
Helt uholdbare systemer, som de må rette opp i snarest, og gjøre alt de kan for å gjøre det godt igjen for kunden. Som sagt, et dårlig system skal ikke være kundens problem.