Sv: FP - en venninneklubb?
Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.
Opprinnelig lagt inn av Teofelia
… irettesette folk fordi de ikke vet at Tinetoff selvsagt alltid har rett når hun uttaler seg om rettskriving og derfor ikke skal motsies av amatører. 
Det er helt greit å understreke at Tinetoff alltid har rett når hun uttaler seg om rettskriving, men det virker provoserende og tåpelig hvis man ikke understreker at det er ironi. Som ironi synes jeg det er morsomt, men her blir det tydelig hvem som kjenner hvem. Skal man inkludere nye kan det gjøres enkelt med å understreke ironien som ligger i det (selv om hun selvsagt alltid her rett.... - NÅ var jeg intern...hehe).
Nå forvirrer du meg? Var du i tvil om at innlegget mitt var humoristisk ment? Eller skjønte du ikke at jeg mente å støtte hovedinnlegget ditt med den uttalelsen? Eller misforstår jeg deg helt og du mener noe helt annet? :forvirret:
Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.
Hvis FP skal fortsette å vokse er det nødvendig at de gamle traverne er åpne med nykommerne. Det skal ofte ikke så mye til før vi skjønner langt mer, bare en understrekning av ironien i innlegget eller en parantes som forklarer det store poenget, f.eks når det skrytes av en som lager en fortreffelig posegryterett som vanligvis er superkokk og alltid lager maten fra bunnen kan man skrive dette i parantes.
Sorry, men så viktig er det ikke for meg å rekruttere nye medlemmer. Da velger jeg heller å klare meg med de som har tålmodighet til å lese seg opp til de skjønner ironien av seg selv – eller spør direkte.
Opprinnelig lagt inn av Liven, her.
Så enkelt kan det også sies. 
Så raskt, Liven. Man skal da rekke sin daglige kvote, må vite. 
Sist redigert av Teofelia : 15-06-08 kl 00:53.
Årsak: Inkluderte mitt eget sitat
|