Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-08, 09:32   #98
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Jeg er helt for at man skal tenke over mengden interne vitser og referanser, og ikke minst gi ferskinger rom for at de at misforstår slike. Men jeg syns ikke det er så altfor mye av det her inne. De kjente nickene får mer slakk, og det er vanskeligere å være fersk – akkurat slik det er på en arbeidsplass, et fotballlag, eller i andre sosiale settinger. Og er man fersk, så kan man ikke forvente å skjønne alt med en gang, eller bli møtt på samme måte som kjente fjes.

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Sorry, men viktig er det ikke for meg å rekruttere nye medlemmer. Da velger jeg heller å klare meg med de som har tålmodighet til å lese seg opp til de skjønner ironien av seg selv – eller spør direkte.

Og her er Teofelia innom en av mine kjepphester: Jeg syns folk må gidde å lese seg litt opp når de er ferske. Det er en drøss med nyttige, interessante og morsomme diskusjoner her inne, og man trenger ikke lese så veldig langt tilbake for å få en viss føling med tonen her eller bli kjent med noen av the usual suspects. I det minste kan man skumlese en uke eller to tilbake, syns jeg. Da tenker jeg ikke på å lese alt, men å bla i de forskjellige forumene og lese nøye noen tråder som ser interessante ut. (Hvis det er for mye jobb kan jeg ikke helt se hvorfor man vil delta i et diskusjonsforum i utgangspunktet.)

Selv er jeg fersk i forhold til de fleste aktive her inne, jeg har vært registrert et halvannnet år snart og postet aktivt i ett år. Jeg leser fortsatt veldig mye mer enn jeg poster (og i enda større grad etter at bloggene tok av).

Nok en kjepphest til slutt: Hvorfor «venninneklubb»? Var det et poeng å ikke bruke det mer kjønnsnøytrale «venneklubb»?

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat