Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-08, 21:00   #145
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor lenge satt ditt barn bakovervendt?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Det var faktisk noe man var opptatt av helt tilbake i 1986.

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Jada.
Det jeg ville frem til var at det allerede i 2003 var stor fokus på trafikksikkerhet for barn, og viktigheten av å sitter bakovervendt til barnet var 3 år. (Eller 1m / 15kg.)

Jada, jada, jeg skjønner at det er en dårlig unnskyldning at man lot en butikksjef på en barneutstyrsbutikk være autoritet på trafikksikkerhet. (Utrolig, jeg er til og med over gjennomsnittlig utdannet!) Jeg har ikke tenkt å la det gjenta seg.

Likevel overrasker det meg at alle som svarer i tråden er så "flinke". Men FP representerer nok ikke det brede lag.

Det er nemlig ikke den første diskusjonen jeg har sett på forum som dette, og jeg har hatt argusøyne på bilsikring med det formål å spotte bakovervendte 4-åringer. Og dem er det virkelig langt imellom her jeg bor. Derfor ovennevnte teori.

Sist redigert av leliane : 24-06-08 kl 21:01. Årsak: nytt sitat
leliane er ikke aktiv   Svar med sitat