Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-06, 13:58   #54
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er sjokkert! (om bhg. og sikring av barn i bil)

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Når mine barn er ferdige med sine seter etterhvert, kommer jeg til å levere dem til en barnehage, slik at de kan brukes der!

Da skal du banne på at det kommer reaksjoner på det også... "Vet du hva? Barnehagen dro på tur med barna, i noen ELDRE bilseter som noen har gitt dem - hvem vet hva slags behandling setene har fått? Kanskje de er kollisjonsskadd? Og de ser gamle ut, sikkert mer enn seks år og da skal man jo ikke bruke slike seter, vet de virkelig ikke det!?? "

Litt på kanten det der, men kunne ikke dy meg... Bra du gir utstyr til bhg, det gjør vi også.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat