Vis enkelt innlegg
Gammel 09-07-08, 17:40   #2
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin Off - Er campingfolka harry?

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Helt enig med aC!

Selv camper vi gjerne, men campingvogn på fast plass har vi ikke.

Camping med telt på Kosterøyene - det er fantastisk!

Camping med telt eller campingvogn på høykvalitets campingplass med egen strand på den franske rivieraen - like fantastisk!

Camping med telt i fjellet - kan være veldig flott, men også bløtt og kaldt. Vi har også campet rundt Island en gang med telt og bil, og på den måten hatt råd til lengre ferie og å oppleve flere steder.

Jeg synes vel at man bør velge ferie etter hva som gir en selv energi. Jeg orker ikke ta med familien til slike "norsk-ghetto-familiehoteller" i Syden, selv om flere av venninnene mine gjør det. Hver sin smak sier nå jeg!

Også finnes det andre feriemål enn syden og campingplassen.