|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Sv: Spin Off - Er campingfolka harry?
Helt enig med aC! |
![]() |
![]() |
#2 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Spin Off - Er campingfolka harry?
Også finnes det andre feriemål enn syden og campingplassen.
![]() |
#4 |
intro
|
![]() Sv: Spin Off - Er campingfolka harry?For et par uker siden var jeg i Indre Østfold og beskuet en campingplass der det var gjengs med blomsterbed og tujahekker rundt forteltet. Jeg må innrømme at jeg fniste litt i skjegget, og ja - jeg synes campingliv à la den TV-serien fra Larkollen er temmelig harry. Sjøl fikk jeg overdose da familien stadig reiste Europa rundt i fuktig, småmuggent familietelt på 80-tallet, men campinghytter er OK, synes jeg.
![]() |
![]() |
#5 |
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff - Er campingfolka harry?Jeg synes faktisk det er hakket mer harry å bare velge en ferieform, og aldri prøve noe nytt. Campingferie er virkelig ferie på ungenes premisser, samme med sydenturer. Storbyferie sammen med mannen min eller ei venninne er utmerket.
![]() |
#6 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Spinoff - Er campingfolka harry?
Det viktigst er at folk gjør det som passer dem best. Om de ter camping, syden eller storby. For noen er det gøy å dra nye steder hver gang, men for andre kan det oppleves som bare stress. Og det blir jo ikke mye til ferie.
![]() |
|
|