Vis enkelt innlegg
Gammel 18-07-08, 13:24   #110
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Akkurat dette er det verste jeg kan tenke meg med camping. Nå har vi veldig liten motor i vår bil så derfor kan jeg levende se for meg hvordan det ville være med en campingvogn.

Jeg synes camping er greit, men vi ligger helst i hytter. Vi har overnattet i telt, men skal det gjenta seg må vi få noe annet utstyr, jeg frøs noe ekstremt pga en alt for dårlig sovepose. Vi har alltid campet fordi vi er på veien, altså vi har overnattet, mens vi er på tur en eller annen plass. Kan godt tenkes at vi prøver en campingferie, men som sagt ikke med vogn.

De virkelige campingentusiastene har mer enn en vogn. De har et stort beist av ei vogn på fast plass med terrasse og full pakke, og så har de en mindre "kjørevogn" til bilturene.

Det jeg foretrekker med campingvogn fremfor hytter er at man har alt utstyret på plass. Hytter - man må re opp senger, lete i skap og skuffer, for å konstatere at fillern, her var det bare 3 tallerkner, jo. Kjøleskapet slo forrige leietaker av, og tar 8 timer for å bli kaldt. Etter en frokost hvor man har drukket lunken appelsinjuice og delt på 3 tallerkener må hytta vaskes, ryddes og bilen pakkes. Med campingvogna er det bare å lukke døra og kjøre videre.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat