Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Liker du campinglivet?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-07-08, 19:51   #101
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

Camping i vogn er OK, i husvogn veldig OK. Liker ikke telt, men har ikke lagt i telt siden jeg var barn. Hytte med dusj og kjøkken er også OK, det samme er charterferie.
Vi pleier leie store 5-stjernes ferieleiligheter i Spania, jeg trives bedre der enn på campingferie.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-08, 19:55   #102
Eria
Fångad av en stormvind

Eria sin avatar

Hvor: Frittgående
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg kommer i grunnen ikke på en eneste ting jeg liker med camping.

Gammel 17-07-08, 23:11   #103
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Etter vår første uke i campingvogn hele familien så kan jeg ikke si annet enn at vi trives både store og små. Campinglivet er ikke harry for vår del i alle fall. Veldig kjekt å kunne bo i både by og ved vannet, alt etter som det passer.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-08, 07:59   #104
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Næsj, har ikke vært på så mange campingferier, men de tiltaler meg lite. Derimot laivet jeg mye før, og da bodde jeg med stor glede under svært primitive forhold, og det er vel egentlig en slags campingferie, minus grilldressen.

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-08, 11:17   #105
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg blir visst nødt til å trekke fram positive sider ved camping. Snakker da om campingvogn.

Man kan dra vogna etter bilen, og stoppe hvor man vil. Trenger ikke ha bestilt overnatting på forhånd, bare stoppe på en campingplass, eller for såvidt hvor som helst. Man kan komme utenfor allfarvei, og ha ferdig utstyrt overnatting med seg hele tiden. Man kan også ha vogna på en campingplass over kortere eller lengre tidsrom. Kanskje hele ferien - eller fast plass fra år til år. På campingplassen har man gjerne kort vei til vannet, mange campingplasser tilbyr fast båtplass også for de med faste plasser. Komme seg ut på stranda, på brygga og krabbefiske, eller ut i båt - og alt er bare noen få minutters gange fra der man "bor".

I campingvogna kan man få det som man selv vil. Enten man er stor familie, alene, par - man tilpasser vogna til sine behov. Ferdig oppredde senger når kvelden kommer, kjøkken med gassbluss, kjøleskap - alt man trenger av utstyr. Mange utstyrer vognene sine med mikrobølgeovn, kaffetrakter, hybelkomfyr, osv. Man trenger ikke leve primitivt for å leve i campingvogn.

For unger er det eldorado. Spesielt på campingplasser, uansett om man er der kort eller lenge. Lekeplasser, trygge veier for lek, sykling, ballsparking, osv. Gjerne masse andre unger, nye lekekamerater og masse å finne på. De kan plukke blåbær i skogen, eller gå i kiosken og kjøpe is. De kan ta på redningsvest og krabbefiske fra brygga. Camping gir stor frihet for barna, nettopp fordi det er så godt tilrettelagt for barn. De fleste barn er ikke tilhengere av storbyferie og champagne-drikking, ei heller shopping. Lekeland og familieparker er selvsagt populært, men siden man jo ikke kan gjøre det HVER dag, så er det deilig med camping. Ungene styrer rundt til langt på kveld, folk prater og griller til langt på natt, og det blir late morgener.

Camping - det er å våkne klokka halv ti om morgenen til fuglekvitter, barnestemmer og strålende solskinn. Så hiver man på seg badetøy og går på stranda for et morgenbad. Kaldt og friskt - og så opp i campingvogna og lage frokost. Egg og bacon... Klokka 12 har hele familien spist frokost og man har ryddet og vasket opp, spilt Ludo og delt en kurv jordbær. Hva skal vi gjøre i dag? Sykle en tur? Bade? Ut og handle? Ut i båten? Eller bare være her og slappe av? Mor og far kan sitte i hver sin stol og lese, mens ungene kan løpe rundt.

Best av alt med camping, hele familien er ute nesten hele dagen. Det er ikke masse oppgaver som mor og far må gjøre hele tiden. Man har tid til hverandre, tid til å stikke bort på plattingen til noen man kjenner, ta en prat og spise vafler.

Nå ønsker jeg meg campingvogn igjen...

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-08, 11:24   #106
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Bina, du får sagt det! Og det er nettopp derfor vi er campingvogneiere.

Vi får tid til hverandre, mye mer enn hjemme. ikke tusen ting som skal gjøres, bare være sammen

Gammel 18-07-08, 11:31   #107
bina
Ustabil

bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Bina, du får sagt det! Og det er nettopp derfor vi er campingvogneiere.

Vi får tid til hverandre, mye mer enn hjemme. ikke tusen ting som skal gjøres, bare være sammen

Vi har ikke hatt vogn på 2 år... men neste år... NESTE ÅR! Da SKAL jeg ha campingvogn! Fikk skikkelig lengsel nå. Campingferie er helt herlig!

Gammel 18-07-08, 12:16   #108
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Camping var gøy som barn!

Som voksen...
*Vel, telt er pyton og klamt og vått og trangt og kulete og...nei, fullstendig uaktuelt.
*Campingvogn har jeg ikke prøvd, bare vært på beøk og hilst på svigers. Jeg grøsser ved synet av spikertelt, blomsterkasser, grilldresser og you name it! :grøss:
*Campinghytte ble behørig prøvd i fjor, 5 hytter på 5 netter. Det er stor forskjell på hvordan de definerer 8 sengeplasser og god standard gitt! Men turen var kjempefin den! Kjøre bil på bratte og svingete fjellveger igjen frister dessverre ikke. :kvalm:
*Svogers hytte på fjellet ble prøvd forrige helg. Grei hytte og fint terreng, men utedo! Fungerer dårlig med barn som fra før sliter med å gå på fremmede doer.
*Ferieleilighet på fjellet med gode venner er også utprøvd. Det fungerer greit med stor nok leilighet og sengeplass til alle, samt utemuligheter rett utenfor døra. (Ikke fullt så greit med unger som allerede er gira etter utedo-hytte og dårlig plass til reiseseng :erfaring: )

Tja, konklusjonen må nok bli at jeg kan gå med på camping på en velutstyrt campinghytte med god plass og flere soverom, samt selvfølgelig vannklosett og dusj. Gjerne med aircondition, restaurant, butikk og basseng også! Og helst i nærheten av barnevennlige attraksjoner.

Har du tips og linker til plasser som matcher den ovennevnte beskrivelsen så kom med dem! Gjerne billig også! : optimist:

www.dafto.se

www.gustavsvik.se

Gammel 18-07-08, 13:21   #109
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Man kan dra vogna etter bilen, og stoppe hvor man vil.

Akkurat dette er det verste jeg kan tenke meg med camping. Nå har vi veldig liten motor i vår bil så derfor kan jeg levende se for meg hvordan det ville være med en campingvogn.

Jeg synes camping er greit, men vi ligger helst i hytter. Vi har overnattet i telt, men skal det gjenta seg må vi få noe annet utstyr, jeg frøs noe ekstremt pga en alt for dårlig sovepose. Vi har alltid campet fordi vi er på veien, altså vi har overnattet, mens vi er på tur en eller annen plass. Kan godt tenkes at vi prøver en campingferie, men som sagt ikke med vogn.

Gammel 18-07-08, 13:24   #110
bina
Ustabil

Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Akkurat dette er det verste jeg kan tenke meg med camping. Nå har vi veldig liten motor i vår bil så derfor kan jeg levende se for meg hvordan det ville være med en campingvogn.

Jeg synes camping er greit, men vi ligger helst i hytter. Vi har overnattet i telt, men skal det gjenta seg må vi få noe annet utstyr, jeg frøs noe ekstremt pga en alt for dårlig sovepose. Vi har alltid campet fordi vi er på veien, altså vi har overnattet, mens vi er på tur en eller annen plass. Kan godt tenkes at vi prøver en campingferie, men som sagt ikke med vogn.

De virkelige campingentusiastene har mer enn en vogn. De har et stort beist av ei vogn på fast plass med terrasse og full pakke, og så har de en mindre "kjørevogn" til bilturene.

Det jeg foretrekker med campingvogn fremfor hytter er at man har alt utstyret på plass. Hytter - man må re opp senger, lete i skap og skuffer, for å konstatere at fillern, her var det bare 3 tallerkner, jo. Kjøleskapet slo forrige leietaker av, og tar 8 timer for å bli kaldt. Etter en frokost hvor man har drukket lunken appelsinjuice og delt på 3 tallerkener må hytta vaskes, ryddes og bilen pakkes. Med campingvogna er det bare å lukke døra og kjøre videre.

Gammel 18-07-08, 13:45   #111
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

www.dafto.se

www.gustavsvik.se

Fantastisk, tusen takk! Begynner å lure på om neste års sommerferie er i boks gitt, her vil barna og mor og far trives!

Gammel 18-07-08, 13:47   #112
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg blir visst nødt til å trekke fram positive sider ved camping. Snakker da om campingvogn.

Man kan dra vogna etter bilen, og stoppe hvor man vil. Trenger ikke ha bestilt overnatting på forhånd, bare stoppe på en campingplass, eller for såvidt hvor som helst. Man kan komme utenfor allfarvei, og ha ferdig utstyrt overnatting med seg hele tiden. Man kan også ha vogna på en campingplass over kortere eller lengre tidsrom. Kanskje hele ferien - eller fast plass fra år til år. På campingplassen har man gjerne kort vei til vannet, mange campingplasser tilbyr fast båtplass også for de med faste plasser. Komme seg ut på stranda, på brygga og krabbefiske, eller ut i båt - og alt er bare noen få minutters gange fra der man "bor".

I campingvogna kan man få det som man selv vil. Enten man er stor familie, alene, par - man tilpasser vogna til sine behov. Ferdig oppredde senger når kvelden kommer, kjøkken med gassbluss, kjøleskap - alt man trenger av utstyr. Mange utstyrer vognene sine med mikrobølgeovn, kaffetrakter, hybelkomfyr, osv. Man trenger ikke leve primitivt for å leve i campingvogn.

For unger er det eldorado. Spesielt på campingplasser, uansett om man er der kort eller lenge. Lekeplasser, trygge veier for lek, sykling, ballsparking, osv. Gjerne masse andre unger, nye lekekamerater og masse å finne på. De kan plukke blåbær i skogen, eller gå i kiosken og kjøpe is. De kan ta på redningsvest og krabbefiske fra brygga. Camping gir stor frihet for barna, nettopp fordi det er så godt tilrettelagt for barn. De fleste barn er ikke tilhengere av storbyferie og champagne-drikking, ei heller shopping. Lekeland og familieparker er selvsagt populært, men siden man jo ikke kan gjøre det HVER dag, så er det deilig med camping. Ungene styrer rundt til langt på kveld, folk prater og griller til langt på natt, og det blir late morgener.

Camping - det er å våkne klokka halv ti om morgenen til fuglekvitter, barnestemmer og strålende solskinn. Så hiver man på seg badetøy og går på stranda for et morgenbad. Kaldt og friskt - og så opp i campingvogna og lage frokost. Egg og bacon... Klokka 12 har hele familien spist frokost og man har ryddet og vasket opp, spilt Ludo og delt en kurv jordbær. Hva skal vi gjøre i dag? Sykle en tur? Bade? Ut og handle? Ut i båten? Eller bare være her og slappe av? Mor og far kan sitte i hver sin stol og lese, mens ungene kan løpe rundt.

Best av alt med camping, hele familien er ute nesten hele dagen. Det er ikke masse oppgaver som mor og far må gjøre hele tiden. Man har tid til hverandre, tid til å stikke bort på plattingen til noen man kjenner, ta en prat og spise vafler.

Bedre kunne det ikke vært sagt.
Jeg driver å pakker. Vi skal ha med oss småen i vogna i helga. :gleder meg:

Gammel 18-07-08, 21:04   #113
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bina får sagt det. Akkurat i dag var det litt godt å lese innlegget ditt, for i dag har vi nemlig sittet på en campingplass i øs pøs regnvær, og lillebror våknet 07.15. Ikke like idyll, men dagen endte bedre heldigvis, og en dyrepark ble inntatt med fullt regntøy og alle blide allikevel og sola tittet frem etterhvert. Planen var ut på resturant etterpå, men lillebror slo seg vrang og var trøtt. Da var det bare å bestille en kjempediger pizza og ta med seg til campingvogna og spise i forteltet. Når vi var borte var det kommet 3 nye vogner med unger på akkurat samme alder som våre, og ungene lekte ute resten av kvelden.

Og må bare si at campingen ved Astrid Lindgren sin verden var helt genial. Den var en veldig ut/inn camping, så de fleste var 1,2 eller 3 netter bare. Men i absolutt alle vognene var det unger på alder med våre, og det lå ca. 10 vogner i hver blindgate. Egen inngang til parken 100 meter fra vogna, og ingen køer i hverken bil eller inngang på morgenen. http://www.alv.se/

Og det å ha vogna på slep er bare genialt på biltur men da med forutsetningen at en ikke har for stor vogn og dra på + at en har bil som passer til å dra vogna. Vi fikk en veldig uforutsatt start på ferien med en ferje som tok 6 timer istedenfor 2 1/2 time. Da var det bare å finne overnatting uten og kjøre så langt etterpå. Og helt tilfeldig så fant vi en herlig plass som vi aldri hadde hatt i tankene engang om ikke tilfeldighetene hadde gjort det sånn. De som hadde planlagt helger på storbyhotell var dritsure på ferja, men vi hadde tiden for oss. Og ikke minst at vi bare kan stoppet akkurat når det passer oss, uansett vær. Regner det så går vi bare bak i vogna og spiser maten der. Eller så er det utrolig mange fine rasteplasser ikke langt fra veien.

www.dafto.se

www.gustavsvik.se

Daftø skal vi også innta i sommer, men først noen storbydager. I campingvogna det og selvfølgelig. Mange flotte campingplasser både ved vann og i by.

Sist redigert av Elisabet : 18-07-08 kl 21:11.
Gammel 18-07-08, 22:41   #114
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bina, du får sagt det!

Nå er vi tilbake fra to ukers ferie med vogn på slep. Vogna var like gammel som meg, og lånt av svigers. Den var ikke akkurat lekker, men dugde for vårt bruk - vi sov bare to netter i den til sammen. Dagen etter retur reiste vi rett på vognjakt, så sjansen er stor for at vi i nær framtid er lykkelige eiere av ei splitter ny lita vogn som vi kan dra etter vår latterlig svake stasjonsvogn. Snuppa digger campingvogner, og ville ikke forlate noen av de vi kikket på

Gammel 19-07-08, 17:45   #115
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Beata, her.

Bina, du får sagt det!

Nå er vi tilbake fra to ukers ferie med vogn på slep. Vogna var like gammel som meg, og lånt av svigers. Den var ikke akkurat lekker, men dugde for vårt bruk - vi sov bare to netter i den til sammen. Dagen etter retur reiste vi rett på vognjakt, så sjansen er stor for at vi i nær framtid er lykkelige eiere av ei splitter ny lita vogn som vi kan dra etter vår latterlig svake stasjonsvogn. Snuppa digger campingvogner, og ville ikke forlate noen av de vi kikket på

Det er gjerne bedre enn en tror. Lykke til på vognjakt. Vi gjorde et veldig bra kupp på finn når vi kjøpte vogna vår, men nå kjøpte vi en litt eldre vogn (1994 modell).

Men jeg er overrasket over hvordan dråg noen drar rundt på. Ikke uvanlig å se av noen svensker drar rundt på 720 og til og med 750 vogner fra plass til plass. Vi ruller rundt i vår 530 vogn og er storfornøyde. Veldig greit å kjøre når vogna ikke er bredere enn 230cm også.

Gammel 19-07-08, 17:54   #116
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det jeg foretrekker med campingvogn fremfor hytter er at man har alt utstyret på plass.

For vår del er det mye penger som stopper, som jeg skrev så har vi ikke bil til å ha campingvogn, så vi måtte ha hatt både ny bil og campingvogn. (Og i tillegg så vil jeg ikke eie mer, jeg er lettet over at vi ikke har hytte eller båt. Akkurat nå har vi hendene fulle med det vi har.)

Gammel 19-07-08, 21:32   #117
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Nei telt og sånn er nok ikke meg, men hytte hadde nok gått greit. Liker nok best leilighetshotell, og tv er must. Gjerne også trådløst nettverk.

Vi har ikke forsøkt syden med barn, og drøyer det nok noen år. Men steder med opplegg for barn er nok greia en del år framover.

Sammen med bare mannen er nok oppskriften soling med maaange bøker, etterfulgt av middag og mange paraplydrinker lik ferie. Null severdigheter og kultur, men høy solfaktor og strand.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 21:47   #118
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg liker hytter, men det er jo ikke akkurat camping da.
Felles-badene på campingplasser er jo bare
Hytter på fjellet uten vann og strøm er flott, men da sammen med gode venner på samme alder (= ikke med full familie og gale småbarn)

Gammel 25-07-08, 01:38   #119
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Akkurat.
Me sitt på camping no og har vore her sidan søndag (Elisabet har eg helst på og. :klemme).
Og me har det så bra, akkurat som bina beskriv. Late dager men masse masse familiekos, spontane turer, lite planlegging, stress, berre fritt og deilig.
No er det veldig mykje som skjer her da (teater, stort leikeland, strand, basseng, skattejakt, minidisco osv), men me har ikkje rekt å vere med på halvparten. Alle er like "late", store som små.
Denne veka har gått altfor fort, heldigvis skal me bu i vogna ei veke til men da på fjellet.

Gammel 25-07-08, 09:54   #120
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Akkurat.
Me sitt på camping no og har vore her sidan søndag (Elisabet har eg helst på og. :klemme).
Og me har det så bra, akkurat som bina beskriv. Late dager men masse masse familiekos, spontane turer, lite planlegging, stress, berre fritt og deilig.
No er det veldig mykje som skjer her da (teater, stort leikeland, strand, basseng, skattejakt, minidisco osv), men me har ikkje rekt å vere med på halvparten. Alle er like "late", store som små.
Denne veka har gått altfor fort, heldigvis skal me bu i vogna ei veke til men da på fjellet.

Ser baksiden av vogna til Zip nå her jeg sitter i forteltet vårt. Skulle gjerne hatt samme størrelsen på vogna som dere. Ordentlig fin vogn. Vi bor trangt, men koselig, og eneste bekymringen akkurat nå er om mannen får tak i ferske rundstykker til frokost. Det er forresten elendig trådløst nettverk på denne campingen, men en får heller klare seg uten til tider. Men det er jo så flott serviceanlegg her at ungene springer på do stadig vekk. Det er så stas med minidoer, og lillebror tar vi hylende ut av servicehuset hver gang han er der. Stas å vaske hender og smokken i minivasken.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:29.