Sv: Liker du campinglivet?
Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.
Camping var gøy som barn!
Som voksen...
*Vel, telt er pyton og klamt og vått og trangt og kulete og...nei, fullstendig uaktuelt.
*Campingvogn har jeg ikke prøvd, bare vært på beøk og hilst på svigers. Jeg grøsser ved synet av spikertelt, blomsterkasser, grilldresser og you name it! :grøss:
*Campinghytte ble behørig prøvd i fjor, 5 hytter på 5 netter. Det er stor forskjell på hvordan de definerer 8 sengeplasser og god standard gitt! Men turen var kjempefin den! Kjøre bil på bratte og svingete fjellveger igjen frister dessverre ikke. :kvalm:
*Svogers hytte på fjellet ble prøvd forrige helg. Grei hytte og fint terreng, men utedo! Fungerer dårlig med barn som fra før sliter med å gå på fremmede doer. 
*Ferieleilighet på fjellet med gode venner er også utprøvd. Det fungerer greit med stor nok leilighet og sengeplass til alle, samt utemuligheter rett utenfor døra. (Ikke fullt så greit med unger som allerede er gira etter utedo-hytte og dårlig plass til reiseseng :erfaring: )
Tja, konklusjonen må nok bli at jeg kan gå med på camping på en velutstyrt campinghytte med god plass og flere soverom, samt selvfølgelig vannklosett og dusj. Gjerne med aircondition, restaurant, butikk og basseng også! Og helst i nærheten av barnevennlige attraksjoner. 
Har du tips og linker til plasser som matcher den ovennevnte beskrivelsen så kom med dem! Gjerne billig også! : optimist:
www.dafto.se
www.gustavsvik.se