Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-08, 09:51   #151
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

(...)jeg blir veldig oppgitt over måten enkelte håndterer ny informasjon på. "Nei, alt er visst farlig i dag, jeg får heller bare være dårlig mor og drepe ungen min med Toro gryteretter" er typiske forsvarstaler som ofte florerer i tråder der man diskuterer ernæring. HIMLE.

Spot on.

Selvsagt skal man ha en idé om hva man snakker om, men jeg blir også litt matt av kravet om førstehåndserfaring. Jeg mener at oppdragelse av barn eller tenåringer, eller synet på dødsstraff for den del, bunner i ens syn på mennesker, menneskeverd eller noe sånt, uten at jeg klarer å sette nøyaktig ord på det. Og dermed kan man ha ganske klare formeninger om hva som er riktig og galt, uten nødvendigvis å ha stått i situasjonen.

Jeg ser forresten at jeg må få laget en liste over mine feil, men det kommer, det kommer.