Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-08, 20:18   #288
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

For når jeg tilbringer tid med RL-folk/venner, som ikke er på noe forum, så er jo jeg den som kanskje kan virke PK i enkelte tilfeller tror jeg.

Den erfaringen har jeg også gjort meg mange ganger. (Jeg signerer dog ikke sjokket ditt. ) Jeg tenker at forumliv har hevet min bevissthet og kunnskapsnivå betraktelig, og så prøver jeg å finne den balansen som passer meg, uten å ta med meg all dårlig samvittighet for alt jeg ikke er god på. I noen tilfeller prøver jeg også å bestemme meg for at dette ikke er viktig for meg, og at jeg mener at mitt nivå er godt nok, selv om det aldri er hverken perfekt eller optimalt. Som sagt i tidligere innlegg; senkede skuldre og minimale stressfaktorer, samt å legge inn energien på å heve nivået på utvalgte områder.

Sist redigert av Hasselnøtt : 24-08-08 kl 20:24.
Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat