Sv: Politisk korrekt FP?
Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.
Selvfølgelig hadde det blitt annerledes om en newbie hadde startet en kritiserende tråd om FP-profilen. Man skal helst vite hva man snakker om før man snakker. Eller skriver.
Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.
Undring, aC. Undring.
Med fare for å bli halshugget. Det var vel ikke bare undring, vel?
Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.
Ja, ER dere virkelig så politisk korrekte og "wannabeperfekte" som dere virker som?
Dere ER ikke det vel?
Det slår meg av og til når jeg leser motstandsinnlegg mot feks nestle, heiarop for alt Mim lager av mat (ære være henne for det altså), miljøvennlighet, ammeguruer (skyldig), skoleorienterte etc etc..
Jeg må bare innrømme jeg:
Mine barn har sitter forovervendt fra de var ca 1 år.
De spiser både hjemmelage OG halvfabrikata.
Vi bruker KOMMUNAL skole.
Jeg orker ikke alltid å fylle opp matavfallet før jeg hiver det.
Jeg lar ungene spise pølser om jeg har dårlig tid.
Jeg synes Odd Molly er grusomt.
Jeg synes folk som snakker om hvor deilig alkohol er er skikkelig teite.
Det slår meg hver gang jeg er her: "Så mange ER ikke så perfekte. Mange må legge på litt".
:vurderer utmeldelse:
Gud det var deilig!! 
Slik jeg leser innlegget ditt, så er det ikke bare undring her. Det ligger også noen halvveis fordekte påstander om brukerne av dette forumet.
Skal jeg lese deg virkelig på vranga så sier du altså at vi er "wannabeperfekte" som juger så det renner av oss om hvor perfekte vi er. De av oss som liker f.eks. rødvn er skikkelig teite. Og dette er noe som slår deg hver eneste gang du er her fordi du har inntrykk av det det er mange av oss som lyver.
Ja, det er faktisk så ille at du vurderer å slette profilen din her på FP.
Jeg tror ikke det er slik du mener det. Men når du korrigerer aC, som bruker ordene "en kritiserende tråd om FP-profilen", så må jeg innrømme at jeg ikke henger med. Evt. går det litt fort i svingene for deg også. 
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
|