Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Politisk korrekt FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-08, 21:19   #1
kie
weird

kie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Selvfølgelig hadde det blitt annerledes om en newbie hadde startet en kritiserende tråd om FP-profilen. Man skal helst vite hva man snakker om før man snakker. Eller skriver.

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Undring, aC. Undring.

Med fare for å bli halshugget. Det var vel ikke bare undring, vel?

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Ja, ER dere virkelig så politisk korrekte og "wannabeperfekte" som dere virker som?
Dere ER ikke det vel?

Det slår meg av og til når jeg leser motstandsinnlegg mot feks nestle, heiarop for alt Mim lager av mat (ære være henne for det altså), miljøvennlighet, ammeguruer (skyldig), skoleorienterte etc etc..

Jeg må bare innrømme jeg:

Mine barn har sitter forovervendt fra de var ca 1 år.
De spiser både hjemmelage OG halvfabrikata.
Vi bruker KOMMUNAL skole.
Jeg orker ikke alltid å fylle opp matavfallet før jeg hiver det.
Jeg lar ungene spise pølser om jeg har dårlig tid.
Jeg synes Odd Molly er grusomt.
Jeg synes folk som snakker om hvor deilig alkohol er er skikkelig teite.

Det slår meg hver gang jeg er her: "Så mange ER ikke så perfekte. Mange må legge på litt".

:vurderer utmeldelse:

Gud det var deilig!!

Slik jeg leser innlegget ditt, så er det ikke bare undring her. Det ligger også noen halvveis fordekte påstander om brukerne av dette forumet.

Skal jeg lese deg virkelig på vranga så sier du altså at vi er "wannabeperfekte" som juger så det renner av oss om hvor perfekte vi er. De av oss som liker f.eks. rødvn er skikkelig teite. Og dette er noe som slår deg hver eneste gang du er her fordi du har inntrykk av det det er mange av oss som lyver.

Ja, det er faktisk så ille at du vurderer å slette profilen din her på FP.

Jeg tror ikke det er slik du mener det. Men når du korrigerer aC, som bruker ordene "en kritiserende tråd om FP-profilen", så må jeg innrømme at jeg ikke henger med. Evt. går det litt fort i svingene for deg også.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 21:22   #2
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Med fare for å bli halshugget. Det var vel ikke bare undring, vel?

Slik jeg leser innlegget ditt, så er det ikke bare undring her. Det ligger også noen halvveis fordekte påstander om brukerne av dette forumet.

Skal jeg lese deg virkelig på vranga så sier du altså at vi er "wannabeperfekte" som juger så det renner av oss om hvor perfekte vi er. De av oss som liker f.eks. rødvn er skikkelig teite. Og dette er noe som slår deg hver eneste gang du er her fordi du har inntrykk av det det er mange av oss som lyver.

Ja, det er faktisk så ille at du vurderer å slette profilen din her på FP.

Med fare for å bli halshugged jeg også. Har du aldri hatt en fæl dag der du vil kun frese av deg. Og du gjør det med dem du er trygg hos for du vet at dem kjenner deg så pass at dem ikke legger så mye i det du skriver. Og lar deg være deg selv og frese fra deg ferdig for ting som irriterer deg?

Jeg for min del tror neppe at Vimsen sitter der og mener at mange lyver osv. Ikke overtolke hennes innlegg så veldig da.

Nei nå er det natta.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:28.