Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-08, 21:28   #5
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Opprinnelig lagt inn av Leandra, her.

Jeg irriterer meg grenseløst over alle de her inne som irriterer seg over folks bruk\ikke bruk eller for den slags skyld feil bruk av tegnsetting.
Innbiller meg at det er en gjeng med gretne "kjerringer" som gidder bry seg med det jeg vil kalle en filleting inne på et nettforum.

En av årsakene til at jeg trives på FP er faktisk at jeg synes det er befriende å kunne lese folks innlegg uten å bruke alt for mye energi. Jeg er på f.eks litt på et forum hvor folk skriver i alle regnbuens farger (gjerne i et og samme innlegg), skriver en setning per linje, bruker smileys som punktum og hva_har_du. At jeg irriterer meg betyr ikke at jeg ser ned på folk som skriver på den måten, men jeg synes det er direkte unødvendig og plagsomt. Ikke henger det sammen med skrivekompetanse heller. Jeg innser at jeg kan framstå som en gretten kjerring, men jeg er kanskje det?