|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?Jeg irriterer meg grenseløst over alle de her inne som irriterer seg over folks bruk\ikke bruk eller for den slags skyld feil bruk av tegnsetting.
![]() |
#2 |
frakoblet
|
![]() Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?
Det ble jo litt ekstra morsomt innlegg siden du klarte å gjøre to slike feil i dette innlegget.
![]() |
#3 |
flisespikker
|
![]() |
#4 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ekvilist
|
En av årsakene til at jeg trives på FP er faktisk at jeg synes det er befriende å kunne lese folks innlegg uten å bruke alt for mye energi. Jeg er på f.eks litt på et forum hvor folk skriver i alle regnbuens farger (gjerne i et og samme innlegg), skriver en setning per linje, bruker smileys som punktum og hva_har_du. At jeg irriterer meg betyr ikke at jeg ser ned på folk som skriver på den måten, men jeg synes det er direkte unødvendig og plagsomt. Ikke henger det sammen med skrivekompetanse heller. Jeg innser at jeg kan framstå som en gretten kjerring, men jeg er kanskje det?
![]() |
|
|