Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-08, 10:00   #79
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abort eller ikke

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Kan være. Vi må uansett respektere den som står i situasjonen og ikke legge våre subjektive følelser rundt våre ønskede barn til grunn for andre menneskers avgjørelser i helt andre situasjoner.

Eg er einig med deg i det, og det er også den einaste grunen til at eg kan forsvare ovanfor meg sjølv å vere for sjølvbestemt abort som prinsipp.

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

En ønsket graviditet er et postensielt barn, en uønsket graviditet er et potensielt problem.

Eg klarer ikkje å vere så bombastisk som du er. Ein uønska graviditet er også eit potensielt barn. Det kan til og med bli happy ending av det.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat