Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-08, 10:54   #30
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Folk som ikke kan gå normalt i trapper

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Vet du - jeg tror man må tåle det i en blokk. Alternativet ditt er å flytte - og det er dere vel i ferd med?

Ja heldigvis! Jeg vet man må tåle mye i blokk, men folk klarer vel å ta litt hensyn, og skal man måtte finne seg i røyk inn i hele leiligheten? Jeg synes det går en grense for hva man faktisk skal finne seg i, selv i blokk. Trappelyder må man jo bare finne seg i (selv om man godt kan si fra av og til), men jeg undrer meg jo over hvordan folk tenker, hvorfor de tror det er ok å bråke så mye. Jeg stusser over det, mulig fordi jeg er opplært til å ta hensyn fra barnsben av.

Nå kan vi flytte utelukkende pga. at svigers stiller som kausjonister, ellers måtte vi blitt boende her i noen år til, sikkert. Takk og lov for at vi slipper det!