Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-08, 20:40   #9
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vaskerom - trenger tips

Har ikke bilde jeg heller.
Men vi har et smalt vaskerom med dør i begge ender. På den ene veggen er det et 90x90 dusjkabinett. Vaskemaskin og tørketrommel i tårn og et 60cm skap fra ikea som skal bli tørkeskap. Et slikt gammeldags et med rist i bunnen og ovn under. På den måten kan jeg bruke det som tørkestativ i høyden uansett om jeg vil tørke det fort (sette på ovenen) eller bare i vanlig romtemp. Det er varmt der inne til vanlig og.
På den veggen er det vel da igjen ca 20-30 cm der jeg har moppen stående.

På den andre veggen har jeg utslagsvask fra intra som passer inn i et 60skap, og et 40skap med kolonialskuffer ved siden av. Benk over, og under benken der det ikke er skap skal jeg ha to store skittentøyskurver, må bare finne i riktig mål... Det er et vindu oppe på veggen der, men har klart å klemme inn to overskap der også.

Syns det fungerer fint så langt. Vi bruker rommet som bad nå også...

Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat