Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vaskerom - trenger tips

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-08, 20:40   #8
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vaskerom - trenger tips

Har ikke bilde jeg heller.
Men vi har et smalt vaskerom med dør i begge ender. På den ene veggen er det et 90x90 dusjkabinett. Vaskemaskin og tørketrommel i tårn og et 60cm skap fra ikea som skal bli tørkeskap. Et slikt gammeldags et med rist i bunnen og ovn under. På den måten kan jeg bruke det som tørkestativ i høyden uansett om jeg vil tørke det fort (sette på ovenen) eller bare i vanlig romtemp. Det er varmt der inne til vanlig og.
På den veggen er det vel da igjen ca 20-30 cm der jeg har moppen stående.

På den andre veggen har jeg utslagsvask fra intra som passer inn i et 60skap, og et 40skap med kolonialskuffer ved siden av. Benk over, og under benken der det ikke er skap skal jeg ha to store skittentøyskurver, må bare finne i riktig mål... Det er et vindu oppe på veggen der, men har klart å klemme inn to overskap der også.

Syns det fungerer fint så langt. Vi bruker rommet som bad nå også...

Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:07.