Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-06, 14:18   #106
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem ville du helst ha vært på livekonsert med?

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Av sånne "fanken, det er for seint"-konserter må nok svaret bli Beatles, Elvis, Thin Lizzy og Jimi Hendrix, rett og slett bare for å ha opplevd historien. Tenk å ha vært på Woodstock 'a

Jeg har vært på Elviskonsert! Etter han var død. Sær opplevelse. Jeg var redd det kom til å bli skikkelig tacky, men det funka!

Bandet hans og kordamene var på turné med Elvisopptak på storskjerm, og siden de vekslet mellom gamle bilder av elvis og bandet, livefotage av bandet på scenen og splitscreen, "glemte" man litt at Elvis var død og ikke på scenen. Hvilken karisma den mannen hadde! Selv når han var på sitt tykkeste og svetteste så hadde han et blikk som vanskelig kan beskrives. Jeg skjønner at pikene skrek og dånte, for å si det sånn.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat