Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvem ville du helst ha vært på livekonsert med?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-06, 22:07   #11
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Av sånne "fanken, det er for seint"-konserter må nok svaret bli Beatles, Elvis, Thin Lizzy og Jimi Hendrix, rett og slett bare for å ha opplevd historien. Tenk å ha vært på Woodstock 'a

Jeg mangler helt klart en Madonna-opplevelse etter å ha digga dama fra og til siden True Blue-albumet og jeg skulle svært gjerne fått med meg det amerikanske bandet Guster, som jeg ikke fatter at ikke noen her nord har oppdaget. Så masse bra sanger!

Av konserter jeg har opplevd, er det Bruce Springsteen og E Street (selv om konstellasjonen med Seeger Sessions var kanon!), Depeche Mode, Nils Lofgren og Antony & The Johnsons jeg virkelig håper å oppleve igjen.

kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:55.