Vis enkelt innlegg
Gammel 12-12-08, 14:28   #174
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Opprinnelig lagt inn av Nora H, her.

Jeg kjører heller aldri med barnet mitt usikret i bilen, men jeg kan forstå at man kan gjøre det hvis man er veldig stressa og har en grinete unge. Jeg påpeker bare at de aller fleste av oss gjør dumme ting av og til.

Hvis noen utsetter ungene for livsfare og bryter loven ved å kjøre med barna usikret når de blir stressa, så bør de ikke ha sertifikat.

Grinete unger kan drive noen og enhver fra vettet, men det skal vel mer til før folk som er skikket til å ha barn, risikerer barnas liv og helse pga bråket?

Det er lov å bruke hue. Foreldre som ikke takler kampen om bilsetet, kan grue seg til årene som kommer. Jeg syns oppriktig synd på barn og unge med foreldre som ikke tør å sette grenser eller ta upopulære avgjørelser.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat