Vis enkelt innlegg
Gammel 12-12-08, 19:38   #10
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du la barnet/barna delta på julegudstjeneste i regi av skole/barnehage i år?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

(Hva gjør barna i barnehagen som ikke deltar på gudstjeneste? De har vel ingen tavle å tegne på? )

Jeg etterlyste alternativt opplegg i vår barnehage, og det har nå gått ut en mail om at barn som ikke vil delta kan være i småbarnsavdelingene imens. Akkurat det ville min gutt blitt jublende glad for (han er skrekkelig begeistret for babyene), så her har vi altså et godt alternativ. Jeg er mest i stuss fordi jeg tror han ville syntes det er moro å være på tur med barnehagen, og at det nok kan være spennende å se en kirke.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat