|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Skal barnet delta i julegudstjeneste i regi av skole eller barnehage? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
159 | 76,08% |
Nei |
27 | 12,92% |
Vet ikke |
3 | 1,44% |
Annet |
20 | 9,57% |
Deltakere: 209. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Skal du la barnet/barna delta på julegudstjeneste i regi av skole/barnehage i år?Jeg ser temaet er diskutert, men har ikke fått med meg om det har blitt pollet. Skal barnet ditt/barna dine delta på skolegudstjeneste eller barnehagegudstjeneste nå før jul? Eller skal de gjøre noe annet den stunden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
![]() Sv: Skal du la barnet/barna delta på julegudstjeneste i regi av skole/barnehage i år?Jeg kan ikke svare siden jeg har barnehagebarn, og dei er ikke i kirka. Men hadde det vært et program, så hadde dei reist.
![]() |
![]() |
#3 |
Peppy!
|
![]() Sv: Skal du la barnet/barna delta på julegudstjeneste i regi av skole/barnehage i år?Å, har ikke alle barnehager julegudstjeneste? Vår barnehage skal i kirken neste uke, og jeg er i tvil om hva jeg skal gjøre. Jeg vurderer å bli med og forklare guttungen litt underveis om hva som skjer. Hvis det passer å ta fri fra jobb tror jeg at jeg velger den varianten. Men jeg er ikke veldig begeistret. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Skal du la barnet/barna delta på julegudstjeneste i regi av skole/barnehage i år?Har også barn i barnehage og der går de heller ikke i kirken. |
![]() |
![]() |
#5 |
flisespikker
|
![]() Sv: Skal du la barnet/barna delta på julegudstjeneste i regi av skole/barnehage i år?Jeg tror ikke det har vært snakk om julegudstjeneste i noen av barnehagene Poden har vært i. Det er mulig det er det nå når han har begynt på skolen, og i så fall skal han nok delta.
![]() |
#6 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal du la barnet/barna delta på julegudstjeneste i regi av skole/barnehage i år?Ikke barnehagen, men skolen. De var der på onsdag, og hadde en fin tur. Han kunne ikke si så mye om hva presten sa, men husket at de sang masse. Og at de gikk i flokk til og fra, en spennende gåtur.
![]() |
#7 |
guru advisor
|
![]() Sv: Skal du la barnet/barna delta på julegudstjeneste i regi av skole/barnehage i år?Har ikke noe problem med at storebror besøker kirken med barnehagen, nei. Heller ikke moskeen for den saks skyld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Skal du la barnet/barna delta på julegudstjeneste i regi av skole/barnehage i år?Ja. De var i kirken på onsdag. Som ansatt i barnehagen har jeg vært med flere ganger og syns det er et fint opplegg.
![]() |
#9 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Skal du la barnet/barna delta på julegudstjeneste i regi av skole/barnehage i år?Jeg svarte annet, siden barnehagen her ikke har tradisjon for å gå i kirken til jul. Dersom tilbudet hadde vært der vet jeg ikke helt hva jeg hadde gjort. Skulle han ha gått, så ville jeg nok ha vært med. Antageligvis hadde vi takket nei til tilbudet.
![]() |
#10 |
Peppy!
|
![]() Sv: Skal du la barnet/barna delta på julegudstjeneste i regi av skole/barnehage i år?
Jeg etterlyste alternativt opplegg i vår barnehage, og det har nå gått ut en mail om at barn som ikke vil delta kan være i småbarnsavdelingene imens. Akkurat det ville min gutt blitt jublende glad for (han er skrekkelig begeistret for babyene), så her har vi altså et godt alternativ. Jeg er mest i stuss fordi jeg tror han ville syntes det er moro å være på tur med barnehagen, og at det nok kan være spennende å se en kirke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Skal du la barnet/barna delta på julegudstjeneste i regi av skole/barnehage i år?I vår barnehage har vi ikke noe spesielt opplegg. De som ikke skal være med er på besøk på ei anna avdeling. Alle avdelingene drar ikke samme dag, og småbarnsavdelinga drar ikke i det hele tatt.
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal du la barnet/barna delta på julegudstjeneste i regi av skole/barnehage i år?Stemte Annet.
![]() |
#13 |
Hvor er hengekøyen!?
|
![]() Sv: Skal du la barnet/barna delta på julegudstjeneste i regi av skole/barnehage i år?Ingen Julegudstjeneste for barnehagen her heller.
![]() |
#14 |
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal du la barnet/barna delta på julegudstjeneste i regi av skole/barnehage i år?
Helt enig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal du la barnet/barna delta på julegudstjeneste i regi av skole/barnehage i år?Ja.
![]() |
#16 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Skal du la barnet/barna delta på julegudstjeneste i regi av skole/barnehage i år?Jeg ser på det som en selvfølge at Poden skal være med i kirka når barnehagen skal dit. Jeg vet ikke helt hva det skulle vært som skjer i regi av barnehagen som ikke hadde vært ok å sende Poden på.
![]() |
#17 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Skal du la barnet/barna delta på julegudstjeneste i regi av skole/barnehage i år?Annet.
![]() |
#19 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Skal du la barnet/barna delta på julegudstjeneste i regi av skole/barnehage i år?Storebror på 12 vil absolutt ikke i kirken, mens mellomsøster gjerne går i kirken. Lillesøsters barnehage har ikke noen avslutning i kirken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror de pleier å leke med lego. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|