Sv: Enkelte folk har lite vett
Opprinnelig lagt inn av rine, her.
Er ikke så lenge siden vi hadde en lignende debatt ang. bilsikring her inne. Jeg synes at jeg (til slutt) kom med et godt eksempel på hva jeg mente om saken. Ser nå at jeg aldri fikk noe svar, noe som gjør meg enda mer overbevist om at det var et godt argument. 
Se her
Jeg syns ikke det var noe godt eksempel - ikke i det hele tatt. Jeg syns ikke det er sammenliknbart overhodet. Det at ingen svarte er ikke synonymt med at du vant diskusjonen. Jeg for min del gadd ikke mer, jeg nådde ikke frem likevel.
Opprinnelig lagt inn av Iset, her.
Ingen er vel perfekte. Men jeg kjører aldri med barna usikret i bilen, samme hvor stressa jeg er (og det er jeg stort sett). Jeg kan angre på ting som at jeg feks. ga etter for masingen og kjøpte den lekebilen, eller at jeg ga ungen to is på en dag, men jeg utsetter ikke bevisst barna for farlige lovbrudd.
Nemlig.
Opprinnelig lagt inn av Mandino, her.
Nei Iset - vi er ikke sære som har nulltoleranse for dette. Jeg er lei av å bli sett på som en overhysterisk mor fordi jeg velger å sikre barna mine på aller beste måte i bil. Ingen bilstol er 100 % sikker.
Nemlig.
Opprinnelig lagt inn av rine, her.
Det aner meg også at du og Skremmern har relativt små barn? Kan ikke huske at jeg noen gang har latt en to/tre- åring sitte uten sete? Jeg ville altså ikke blitt altfor forbauset om dere ikke ble nødt til å svelge noen kameler i løpet av de neste 18 årene dere også.
Jeg har ikke så små barn lenger, og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke har svelget noen bilkameler. Jeg har aldri kjørt usikret med mine barn, men svigerdritten har gjort det, opptil flere ganger. Gjett om jeg var sint.