Vis enkelt innlegg
Gammel 13-12-08, 09:41   #74
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skal du la barnet/barna delta på julegudstjeneste i regi av skole/barnehage i år?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

(Hva gjør barna i barnehagen som ikke deltar på gudstjeneste? De har vel ingen tavle å tegne på? )

Selv om denne uttalelsen sikkert var ment humoristisk og sånt, så kjenner jeg at den provoserer meg litt likevel. Det er faktisk ikke sånn at hvis man ikke blir med klassen på julegudstjeneste, så får man bli igjen på skolen og gjøre akkurat hva man vil eller bare tegne på tavla. Ihvertfall er det ikke sånn hos oss. Nå har jeg ikke all verdens erfaring med hvordan det er rundt omkring, det innrømmer jeg. Men jeg vet hvordan det blir gjort hos oss. Hun som pleier å ha ansvaret for skoleopplegget hos oss jobber for hardt med det for å kunne få "tegne på tavla" stempelet på seg.