Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-08, 23:16   #23
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Mulig det er en tekst som oppklarer et poeng jeg ikke får med meg, men sånn ved første øyekast så ville jeg vært lite glad for at søsteren min deltok i slikt. Tvert i mot, jeg hadde blitt skuffet og bekymret.

Hvis dette hadde vært min søster, ville jeg også syns det var morsomt. Stolt? Tja, men iallfall ikke bekymret.

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Å være stolt av å ha en søster med i en video, uansett hva slags video, er litt eh...naivt? Ukritisk?

Og BI har vel aldri vært en garanti for noe som helst på seriøsitets- eller integritetsfeltet. Ei heller NHH, viser det seg, der NHH-jenter poserer mer eller mindre lettkledd til en eller annen god sak, men målet helliger ikke middelet i min bok. Om man poserer halvnaken til inntekt for noe bra eller er med i en video som sådan gir ingen kred i min bok.

Jeg hadde skammet meg dypt om min søster var så stokkteit at hun sto i undertøyet og veide opp dop blant dustegutter som lekte med pistoler. Det hadde blitt nakkadrag og kokos.

Ærlig talt. Du synes ikke du er i overkant streng og moralistisk her?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Joda, jeg ser selvsagt forskjell. Men ikke kom å si annet enn at hasjrøykninga i Revejakta forherliger hasjen?

Jepp!

Blir litt sjokkert jeg, ikke over rap-videoen eller Fibi, men av dere som finner det for godt å være negative til en såpass uskyldig ting. Det er greit å være PK altså, men må det gå på bekostning av god,gammeldags folkeskikk? Fibi er stolt av søsteren si, som hun, antar jeg, kjenner bedre enn oss andre her inne og vet hva står for. Hva med å si "Så artig", Fibi, eller rett og slett ikke si noe i det hele tatt? : oppgitt:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat