|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Prematurmamma
|
![]() My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!Ja, hun er faktisk det. (Kilde: youtube.com) :stolt av søs: Dette var noe hun gjorde sammen med en venninne for moroskyld. Venninnens kjæreste driver et plateselskap i Spania, og vips var de rap-music-video-babes. ![]()
![]() |
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babeJeg skjønner at du er stolt av søsteren din, på en måte.
![]() |
![]() |
#3 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babeJeg er stolt av at hun er med i en musikkvideo.
![]() |
![]() |
#4 |
Ekvilist
|
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babeMulig det er en tekst som oppklarer et poeng jeg ikke får med meg, men sånn ved første øyekast så ville jeg vært lite glad for at søsteren min deltok i slikt. Tvert i mot, jeg hadde blitt skuffet og bekymret.
![]() |
#5 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babeJeg kjenner henne godt nok til å vite at dette var noe de gjorde for moroskyld. Hun har ingen ambisjoner om å bli verken proff musikkvideobabe eller glamourmodell, hun drikker sjelden, bruker ikke stoff, og jobber som en helt med studiene. (BI i Oslo.) Det var rett og slett en tjeneste de gjorde for kjæresten til venninnen hennes, og er ikke noe de kommer til å gjøre igjen. Ang. antrekket sa hun "Bikinien jeg bruker på stranda er mindre enn undertøyet i videoen". Pappa har sett videoen og hadde ikke noe å utsette på den, annet enn "Kunne jo hatt singlet i stedet for bh".
![]() |
![]() |
#6 |
Pauset
|
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babeJeg syntes man må skille virkelighet og fiksjon her. Å være "skuespiller" i en film, betyr ikke at man står for dte filmen viser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Epikur
|
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!Å være stolt av å ha en søster med i en video, uansett hva slags video, er litt eh...naivt? Ukritisk?
![]() |
#8 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babe
Enig. Himmel og hav.
![]() |
#9 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!Jeg tror hun andre jenten i filmen er min søster.
Sist redigert av Miss Norway : 14-12-08 kl 20:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Pen. Så det så.
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!Jeg syns man må skille mellom "skuespilleren" og personen her.
![]() |
#12 |
Ekvilist
|
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!
Mener du virkelig at Nicolai Cleve Brock framstår i film som rolleinnhaverne i denne videoen?
![]() |
#13 |
Pen. Så det så.
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!
Joda, jeg ser selvsagt forskjell. Men ikke kom å si annet enn at hasjrøykninga i Revejakta forherliger hasjen?
![]() |
#15 |
Epikur
|
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!Litt forskjell på å gestalte en rolle og vrikke rundt i undiken, eller hva? det er forskjell på å være musikkvideo-babe (nest nederst på rangstigen) og å spille en ufyselig karakter, liksom.
![]() |
#16 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!Det var da fælt så sterke meninger det ble rundt dette.
![]() |
#17 |
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!stilig ja, men likte ikke musikken i det hele tatt, bråkete og fæl(liker egentlig rap) å veldig stressende video. Men tøft gjort
![]() |
#18 |
Pauset
|
Jeg syntes ikke nissene i blåfjell er så ufyselige jeg da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mikkel Gaup, så!
![]() |
#20 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!Det var vel han Nicolay Cleve Brock (?) hun siktet til :Knegg:
![]() |
Emneord |
klassiker |
|
|