Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-08, 11:59   #186
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville dere sagt noe hvis ...

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Er det bare meg som gir bæng i om noen lyver på seg et liv her inne eller andre steder på nett? På et så pass stort forum med så pass mange brukere er det umulig å vite om alle snakker sant. Og må man vite det? Er det regler for forum som sier at alt man skriver må være sannheten? Om jeg egentlig hater fotball, bor i Oslo og lever i partneskap med "kone" og 8 barn: spiller det noen rolle?

Helt enig, men jeg synes det går litt over streken om man lyver på seg syke/døde barn (noen stjeler til og med barnebilder fra hjemmesider) og familie og lager milelange tråder om sykt barn der man får folk til å sende blomster og virkelig engasjere seg. Det har jo skjedd på nett flere ganger, bla. på SM. Sånt synes jeg IKKE er ok.