|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis ...Er det bare meg som gir bæng i om noen lyver på seg et liv her inne eller andre steder på nett? På et så pass stort forum med så pass mange brukere er det umulig å vite om alle snakker sant. Og må man vite det? Er det regler for forum som sier at alt man skriver må være sannheten? Om jeg egentlig hater fotball, bor i Oslo og lever i partneskap med "kone" og 8 barn: spiller det noen rolle? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis ...
Helt enig, men jeg synes det går litt over streken om man lyver på seg syke/døde barn (noen stjeler til og med barnebilder fra hjemmesider) og familie og lager milelange tråder om sykt barn der man får folk til å sende blomster og virkelig engasjere seg. Det har jo skjedd på nett flere ganger, bla. på SM. Sånt synes jeg IKKE er ok.
![]() |
#4 |
Administrator
|
Når du ser noe slikt her på FP så håper jeg du tar det bryet med å klikke dette |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Om folk engasjerer seg i en persons tragiske skjebne, og kanskje deler ting med et menneske (man tror er) i samme situasjon, ting man ellers ikke ville delt, kan jeg godt forstå at det kan bli fryktelig ubehagelig med mennesker som dikter opp slike ting.
![]() |
#6 |
Erfaren nok
|
Jeg bænger ca like mye som deg.
![]() |
#7 |
© All rights reserved
|
Ja, det har du rett i. Det hadde vært ille, aC.
Men psyke folk finnes jo overalt? Jeg er helt enig med deg i at det er langt, langt over streken, og det er trist når folk engasjerer seg og blir lurt. Det er generelt trist å bli lurt, men det skjer jo stadig vekk? Jeg synes det er mye verre å bli lurt IRL, på nett engasjerer jeg meg lite.
Ja, det forstår jeg godt. Kanskje en bør tenke seg bedre om før en deler for mye med for mange? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis ...Det er ikke meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Passiv
|
Jeg er helt på linje med deg - skjønner ikke problemet her jeg. Å lyve på seg en søvnløs natt kan da ikke være så farligt heller? |
![]() |
![]() |
#10 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
|
|