Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-08, 13:36   #523
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg har selvinnsikt nok til å se at mange av mine innlegg ikke akkurat bærer preg av den helt store ydmykheten. Jeg blir veldig sjelden overrasket over røde prikker eller krasse tilbakemeldinger på innlegg. Det virker bare som om helt andre regler gjelder for meg ( nye generelt?) enn for mange andre her inne.

Nei, det er ikke spesielle regler for deg. Grunnen til tilbakemeldingene er oppførselen din. Det at andre slipper lettere unna med enkelte ting har med at man kjenner dem. Det er ikke du som blir behandlet spesielt dårlig, men enkelte andre blir kanskje tatt for lett på.

Personlig er jeg ikke glad i slik oppførsel uansett hvem som innehar den. Det at du har fått mange tilbakemeldinger på at folk reagerer på deg, er noe jeg mener du virkelig bør ta ad notam.

Sist redigert av him : 16-12-08 kl 13:38. Årsak: er - at
him er ikke aktiv   Svar med sitat