Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-08, 13:29   #11
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jaha, så bare folk oppfører seg slik og sånn så kan man behandle dem akkurat som man vil? Jeg har ikke sagt at rine oppfører seg som en engel, jeg sier at behandlingen av rine begynner å nærme seg et lavmål - og det er helt uavhengig av hvordan rine oppfører seg.

Eller synes du det er greit å plage andre, bare de er frekke nok? Er det sånn at jenta på skolen som ligger med typen til noen fortjener bank? Oppførselen hos offret kan forklare alle mulige overgrep?

Jeg har selvinnsikt nok til å se at mange av mine innlegg ikke akkurat bærer preg av den helt store ydmykheten. Jeg blir veldig sjelden overrasket over røde prikker eller krasse tilbakemeldinger på innlegg. Det virker bare som om helt andre regler gjelder for meg ( nye generelt?) enn for mange andre her inne.

Jeg leser mange diskusjoner som jeg ikke nødvendigvis tar del i selv, og ser ofte eksempler på ulogiske, frekke og skarpe kommentarer som ligger helt på høyde med det jeg måtte komme med. Mange ganger av de samme brukerne som hevder at jeg bør passe på hvordan jeg uttrykker meg. ) Jeg tok dette opp senest i bilsikringstråden (den siste, så langt) og spurte om det rett og slett var andre regler som gjaldt for nye medlemmer/medlemmer som ikke er en del av den klikken man muligens bør være en del av? Det kan nemlig virke slik.
Vil også benytte anledningen til å minne om at de fleste (over halvparten i alle fall ) av innleggene mine her faktisk er ganske så søte og uskyldige.

Og sånn helt på tampen; Jeg har ikke lagt med typen til noen her inne! (Tror jeg da )

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Nei, aC er ikke nøytral. Når det er sagt, så hadde det vært fint om du også kunne rulle inn på en del innlegg.

I`ll do my best.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
klassiker, paddemobbing, whisky

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:52.