Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-08, 18:50   #634
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Det blir jo som jeg sa til Safran: Man "sliter" ikke i diskusjonene bare fordi man ikke deler samme oppfatning som henne, eller deg.

Nå er det jo du som har sagt at du opplever at du får motbør og blir misforstått, det var derfor jeg skrev det jeg gjorde.

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Selvfølgelig er det en overlapp. Hørt om mange røykere som ser ned på ikke-røykere?

Javisst. Som ikkerøyker er en visst veldig PK og snerpete om en forsøker å unngå å bli røyket på, så det er absolutt reelt.

Det virker bare som om helt andre regler gjelder for meg ( nye generelt?) enn for mange andre her inne.

Det er jeg ikke enig i. Jeg er temmelig sikker på at du selv har lagt listen, og får svar på tiltale. Det er i alle fall tilfellet for meg.

Opprinnelig lagt inn av Fargo, her.

Nei, altså, så lenge du drar til Hebridene (øyene Islay og Jura) så kan du ikke bomme på whisky. Da kjøper du enten Ardbeg, Lagavulin, Laphroaig, Bowmore, Coal Ila, Bunnahabhain, Bruichladdich, eller Kilchoman. Den siste har jeg ikke smakt, men de andre tok vi oss en støyt av før julebordet forrige fredag (eller var det lørdag). De er veldig gode, alle sammen, spør du meg. Og så er de jo litt norske også da.

Mange gode her, og jeg føler for å foreslå Talisker.

He, he, nå så jeg på ryktepoengene dine. Du har mange flere enn meg, og har vært medlem et halvt år kortere. Noe sier meg at smiskestrategien din virker.

Smiskestrategi?

Sist redigert av safran : 16-12-08 kl 19:19.
safran er ikke aktiv   Svar med sitat