Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-08, 20:41   #646
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

At temaet avstedkommer mange, mange sider med innlegg kommer jo ikke som noen bombe ...at det ble forgreninger med undertemaer som whisky-merker bla er mer overraskende.

Jeg synes det er befriende at det finnes brukere her inne som tør å stå i motvind. Som tar skikkelig til motmæle når det er uenighet om et tema. Det står respekt av å fremme sine synspunkter når det er så tydelig at man er i mindretall.

Dessuten, hvis alle er enige skjer det ikke mye utvikling, hverken her inne eller der ute. Jeg synes det er synd at det av og til virker som om det er vanskelig å skille sak og person. Mulig jeg tar feil, jeg er egentlig kanskje ikke aktiv nok til å fange alle nyansene, men det kan virke
som Rine får en del tyn for innlegg i andre tråder?

Ny avsporing: Du vet at du er veldig lett å forveksle med, eh, Scarlett, ja?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat