Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-08, 22:08   #715
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg har skrevet hva jeg mener om saken (se quote ovenfor) og jeg ser ikke noe som vitner om at jeg får ufortjent motbør. Jeg lurer heller på hvorfor jeg får mer motbør enn mange andre for samme type oppførsel. Jeg mener at det er det tråden i hovedsak har handlet om, men jeg ser at du mener at den egentlig handler om noe annet. Hva, er jeg mer usikker på.
Og ang.Smilefjes-kommentaren, så ser jeg at du har rett. Jeg forstår likevel ikke at det var noe å over? Hun sa, som en spøk, antar jeg, at hun var en smisker, og jeg kalte det for en smiskestrategi. Også som en spøk. Hvis ikke smilefjes selv tar det ille opp, er det vel ingen grunn til at du skal gjøre det? Aner jeg et lite forsøk på oppvigleri?

Oppvigleri. Kult ord. Så til saken: Jeg ser du skriver over at du ikke syns du får ufortjent motbør, men min hukommelse går litt lenger enn som så. Men for all del, da er du jo i det minste klar over hvordan dine utspill virker på andre. Akkurat hva som var hovedfokus i tråden kommer vel litt an på hvordan man ser det - man diskuterte jo flere aspekter rundt emnet. Min kommentar var ment å poengtere at jeg ikke hadde samme oppfatning som deg hva som var hovedtemaet, slik jeg ser det var det vel heller et tema med variasjoner.

Og jeg mener det kan være riktig å reagere på andres oppførsel mot en bruker, selv om denne ikke går direkte ut selv. Uten tvil.

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Her er ett nek ihvertfall.

Nei, jeg syns ikke du er et nek lenger. Du har avansert kraftig på nek-stigen siden jeg først ble "kjent med" deg.