Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-08, 20:02   #641
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

For en tråd.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 20:18   #642
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

gunnis: Du trenger nok ikke så stor popkorn? :litt lei nå:

Lei popcorn?

Jeg synes bare hele tråden ble litt verd å observere, over en stor boks popcorn. Det har jo ikke kun med deg å gjøre.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 20:31   #643
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Her er det jammen fler å følge enn rine, ja.

Gammel 16-12-08, 20:32   #644
P.K.
Mjau

P.K. sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Borsett fra undertegnede er egentlig det eneste som er virkelig PK på FP at man har sin egen mening, kan stå for den og argumentere for den.

P.K. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 20:38   #645
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tar en popcorn for Line* og Guniss, jeg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 20:41   #646
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

At temaet avstedkommer mange, mange sider med innlegg kommer jo ikke som noen bombe ...at det ble forgreninger med undertemaer som whisky-merker bla er mer overraskende.

Jeg synes det er befriende at det finnes brukere her inne som tør å stå i motvind. Som tar skikkelig til motmæle når det er uenighet om et tema. Det står respekt av å fremme sine synspunkter når det er så tydelig at man er i mindretall.

Dessuten, hvis alle er enige skjer det ikke mye utvikling, hverken her inne eller der ute. Jeg synes det er synd at det av og til virker som om det er vanskelig å skille sak og person. Mulig jeg tar feil, jeg er egentlig kanskje ikke aktiv nok til å fange alle nyansene, men det kan virke
som Rine får en del tyn for innlegg i andre tråder?

Ny avsporing: Du vet at du er veldig lett å forveksle med, eh, Scarlett, ja?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 20:45   #647
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kanskje ikke akkurat med det innlegget der?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 20:48   #648
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har selvinnsikt nok til å se at mange av mine innlegg ikke akkurat bærer preg av den helt store ydmykheten. Jeg blir veldig sjelden overrasket over røde prikker eller krasse tilbakemeldinger på innlegg. Det virker bare som om helt andre regler gjelder for meg ( nye generelt?) enn for mange andre her inne.

Jeg leser mange diskusjoner som jeg ikke nødvendigvis tar del i selv, og ser ofte eksempler på ulogiske, frekke og skarpe kommentarer som ligger helt på høyde med det jeg måtte komme med. Mange ganger av de samme brukerne som hevder at jeg bør passe på hvordan jeg uttrykker meg. ) Jeg tok dette opp senest i bilsikringstråden (den siste, så langt) og spurte om det rett og slett var andre regler som gjaldt for nye medlemmer/medlemmer som ikke er en del av den klikken man muligens bør være en del av? Det kan nemlig virke slik.
Vil også benytte anledningen til å minne om at de fleste (over halvparten i alle fall ) av innleggene mine her faktisk er ganske så søte og uskyldige.

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg har fått inntrykk av at du syns det er dumt at du får sånn motbør til stadighet, og ikke helt skjønner hvorfor. Det er ikke noe som bare har skjedd én gang.
Smilefjes sa hun var en konfliktsky smisker, du kalte det en smiskestrategi. Ikke helt det samme.
Og jo, det var det som var diskusjonen, selv om du kanskje hadde hovedfokuset et annet sted.
Forøvrig: Det står ikke hvem du quoter, så du fikk det nok ikke helt til.

Jeg har skrevet hva jeg mener om saken (se quote ovenfor) og jeg ser ikke noe som vitner om at jeg får ufortjent motbør. Jeg lurer heller på hvorfor jeg får mer motbør enn mange andre for samme type oppførsel. Jeg mener at det er det tråden i hovedsak har handlet om, men jeg ser at du mener at den egentlig handler om noe annet. Hva, er jeg mer usikker på.
Og ang.Smilefjes-kommentaren, så ser jeg at du har rett. Jeg forstår likevel ikke at det var noe å over? Hun sa, som en spøk, antar jeg, at hun var en smisker, og jeg kalte det for en smiskestrategi. Også som en spøk. Hvis ikke smilefjes selv tar det ille opp, er det vel ingen grunn til at du skal gjøre det? Aner jeg et lite forsøk på oppvigleri?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Lei popcorn?

Jeg synes bare hele tråden ble litt verd å observere, over en stor boks popcorn. Det har jo ikke kun med deg å gjøre.

He, he.. Jeg mente det ikke akkurat slik. Popcorn-smileyen sto rett under safran sitt innlegg (tror jeg) og da tolket jeg det som om du ventet deg et laangt svar fra meg. (Uff, jo det hørtes ut som om jeg hadde et rimelig stort ego der, ja..)

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 20:50   #649
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke noe spesielt usnakket med deg, rine, men med fare for å være en av gjengen må jeg si at det er litt vanskelig å skjønne på deg når du spøker. Det er litt av problemet, kanskje.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 20:51   #650
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

He, he.. Jeg mente det ikke akkurat slik. Popcorn-smileyen sto rett under safran sitt innlegg (tror jeg) og da tolket jeg det som om du ventet deg et laangt svar fra meg. (Uff, jo det hørtes ut som om jeg hadde et rimelig stort ego der, ja..)

Det var iallefall ikke min tanke i det hele tatt.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 20:53   #651
P.K.
Mjau

P.K. sin avatar

P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg leser f.eks. denne: som at man ikke helt mener det man sier, at man ironiserer.

Gammel 16-12-08, 20:54   #652
Fargo
Hogger i stein

Fargo sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Fargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populær
Standard

Det er ikke PK å være en stayer så inn i granskauen at du ødelegger turnusplanen til røkla. rine har nå kjørt tvert gjennom morgenskiftet, ettermiddagsskiftet, kveldsskiftet og er på tur inn i nattskiftet. Uansett hvordan man snur og vender på det, så står det respekt av det.

Fargo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 20:56   #653
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg har ikke noe spesielt usnakket med deg, rine, men med fare for å være en av gjengen må jeg si at det er litt vanskelig å skjønne på deg når du spøker. Det er litt av problemet, kanskje.

Veldig lite av det jeg har sagt i dag har vært spøk. Jeg pleier vanligvis å henge på noen og sånn for sikkerhets skyld. Nå vet jeg ikke om det var Smilefjes- innlegget du siktet til? Er ikke sikker på om jeg slengte på et glis der, jo forresten, jeg tror jeg sa He, he, eller noe sånt.

Gammel 16-12-08, 20:56   #654
P.K.
Mjau

P.K. sin avatar

Standard

Imponerende i grunnen.

Gammel 16-12-08, 20:58   #655
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har faktisk ikke sett noen andre her inne som har fått innleggene sine så analysert, og plukket i fillebiter, som rine.

Tror rine er en festlig jente IRL også.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 21:02   #656
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Endelig! Nå har lest hele tråden. Tror jeg. Det har vel sikkert kommet enda flere innlegg nå.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 21:02   #657
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fargo, her.

Det er ikke PK å være en stayer så inn i granskauen at du ødelegger turnusplanen til røkla. rine har nå kjørt tvert gjennom morgenskiftet, ettermiddagsskiftet, kveldsskiftet og er på tur inn i nattskiftet. Uansett hvordan man snur og vender på det, så står det respekt av det.

Sitter faktisk og tenker på det selv. Har sittet ved PCn store deler av dagen, men har faktisk fått rettet 25 oppgaver innimellom (de ligger på PCen, så jeg svitjsjer litt) + spist middag, lagt unger og satt på en maskin med klær. Ikke verst det.
Litt usikker på morgenskiftet, men de tre andre stemmer nok.

Gammel 16-12-08, 21:16   #658
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lurer heller på hvorfor jeg får mer motbør enn mange andre for samme type oppførsel. Jeg mener at det er det tråden i hovedsak har handlet om, men jeg ser at du mener at den egentlig handler om noe annet. Hva, er jeg mer usikker på.

Som man reder ligger man. Det finnes ikke to like brukere, ergo finnes det ikke samme type oppførsel. Du får motbør, ja, men det handler utifra det jeg kan se om det du skriver, ikke deg personlig. At rines innlegg blir tolket i fillebiter er typisk for FP, det er på ingen måte en forskjellsbehandling. Flisespikking gir som kjent de beste diskusjonene. Jeg blir analysert og kritisert for enkelte meninger, det samme blir Mim, det samme blir du. Hver gang jeg stikker trynet mitt frem med å f.eks. kalle noen nek (som er et ganske mildt og spøkefult uttrykk i min bok), tale mot abort osv., får jeg masse oppmerksomhet og røde prikker, du stikker også trynet ditt frem en del ganger, dog på en annen måte.

Sist redigert av Skremmern : 16-12-08 kl 22:59.
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 21:19   #659
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvor ble det av whiskydiskusjonen?

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 21:21   #660
Fargo
Hogger i stein

Fargo sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Fargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populær
Standard

Den drar seg ned gjennom ganen i dette sekund.

Fargo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker, paddemobbing, whisky

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:07.