|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#642 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?
Lei popcorn?
![]() |
#643 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?Her er det jammen fler å følge enn rine, ja.
![]() |
#644 |
Mjau
Medlem siden: Aug 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?Borsett fra undertegnede er egentlig det eneste som er virkelig PK på FP at man har sin egen mening, kan stå for den og argumentere for den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#646 |
|
Ny avsporing: Du vet at du er veldig lett å forveksle med, eh, Scarlett, ja? |
![]() |
![]() |
![]() |
#648 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Jeg har skrevet hva jeg mener om saken (se quote ovenfor) og jeg ser ikke noe som vitner om at jeg får ufortjent motbør. Jeg lurer heller på hvorfor jeg får mer motbør enn mange andre for samme type oppførsel. Jeg mener at det er det tråden i hovedsak har handlet om, men jeg ser at du mener at den egentlig handler om noe annet. Hva, er jeg mer usikker på.
He, he.. Jeg mente det ikke akkurat slik. Popcorn-smileyen sto rett under safran sitt innlegg (tror jeg) og da tolket jeg det som om du ventet deg et laangt svar fra meg. (Uff, jo det hørtes ut som om jeg hadde et rimelig stort ego der, ja.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#649 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?Jeg har ikke noe spesielt usnakket med deg, rine, men med fare for å være en av gjengen må jeg si at det er litt vanskelig å skjønne på deg når du spøker. Det er litt av problemet, kanskje.
![]() |
#650 |
Erfaren nok
|
Det var iallefall ikke min tanke i det hele tatt.
![]() |
#651 |
Mjau
![]() Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?Jeg leser f.eks. denne: |
![]() |
![]() |
![]() |
#652 |
Hogger i stein
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?Det er ikke PK å være en stayer så inn i granskauen at du ødelegger turnusplanen til røkla. rine har nå kjørt tvert gjennom morgenskiftet, ettermiddagsskiftet, kveldsskiftet og er på tur inn i nattskiftet. Uansett hvordan man snur og vender på det, så står det respekt av det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#653 |
Halloen!
Veldig lite av det jeg har sagt i dag har vært spøk. Jeg pleier vanligvis å henge på noen |
![]() |
![]() |
![]() |
#654 |
Mjau
![]() Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?Imponerende i grunnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#656 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?Endelig! Nå har lest hele tråden. Tror jeg.
![]() |
#657 |
Halloen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#658 |
Ringskrømt
|
Som man reder ligger man. Det finnes ikke to like brukere, ergo finnes det ikke samme type oppførsel. Du får motbør, ja, men det handler utifra det jeg kan se om det du skriver, ikke deg personlig. At rines innlegg blir tolket i fillebiter er typisk for FP, det er på ingen måte en forskjellsbehandling. Flisespikking gir som kjent de beste diskusjonene. Jeg blir analysert og kritisert for enkelte meninger, det samme blir Mim, det samme blir du. Hver gang jeg stikker trynet mitt frem med å f.eks. kalle noen nek (som er et ganske mildt og spøkefult uttrykk i min bok), tale mot abort osv., får jeg masse oppmerksomhet og røde prikker, du stikker også trynet ditt frem en del ganger, dog på en annen måte. Sist redigert av Skremmern : 16-12-08 kl 22:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#660 |
Hogger i stein
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?Den drar seg ned gjennom ganen i dette sekund. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
klassiker, paddemobbing, whisky |
|
|