Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?
Opprinnelig lagt inn av safran, her.
Jeg har fått inntrykk av at du syns det er dumt at du får sånn motbør til stadighet, og ikke helt skjønner hvorfor. Det er ikke noe som bare har skjedd én gang.
Smilefjes sa hun var en konfliktsky smisker, du kalte det en smiskestrategi. Ikke helt det samme.
Og jo, det var det som var diskusjonen, selv om du kanskje hadde hovedfokuset et annet sted.
Forøvrig: Det står ikke hvem du quoter, så du fikk det nok ikke helt til.
Jeg har skrevet hva jeg mener om saken (se quote ovenfor) og jeg ser ikke noe som vitner om at jeg får ufortjent motbør. Jeg lurer heller på hvorfor jeg får mer motbør enn mange andre for samme type oppførsel. Jeg mener at det er det tråden i hovedsak har handlet om, men jeg ser at du mener at den egentlig handler om noe annet. Hva, er jeg mer usikker på.
Og ang.Smilefjes-kommentaren, så ser jeg at du har rett. Jeg forstår likevel ikke at det var noe å over? Hun sa, som en spøk, antar jeg, at hun var en smisker, og jeg kalte det for en smiskestrategi. Også som en spøk. Hvis ikke smilefjes selv tar det ille opp, er det vel ingen grunn til at du skal gjøre det? Aner jeg et lite forsøk på oppvigleri?
Opprinnelig lagt inn av guniss, her.
Lei popcorn?
Jeg synes bare hele tråden ble litt verd å observere, over en stor boks popcorn. Det har jo ikke kun med deg å gjøre. 
He, he.. Jeg mente det ikke akkurat slik. Popcorn-smileyen sto rett under safran sitt innlegg (tror jeg) og da tolket jeg det som om du ventet deg et laangt svar fra meg. (Uff, jo det hørtes ut som om jeg hadde et rimelig stort ego der, ja.. )
|