Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-08, 22:26   #115
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Nå har jeg vel ikke vært med på de sterkeste diskusjonene, men jeg har lest mange. Føler meg veldig på nett med Skremmer'n når det gjelder barn, arbeidstid, barnehage, abort og den skalaen der. Samtidig syns jeg hun er skikkelig utidig til tider mot andre, men tenker for meg selv at det kanskje er for å skape litt action og moro her inne. At hun egentlig ikke er så frekk i munnen i RL.
Er nok veldig ulik Madam Mim, men samtidig har hun mange gode argumenter for det hun gjør. Som igjen gjør at jeg må tenke meg om en gang til.
Sitronen og jeg har befinner oss i hver vår skala når det gjelder ateist/kristen, men jeg kjenner mange hyggelige ateister, så hun er nok hyggelig i RL. Bare litt skarp i replikken noen ganger.
aC viker som ei kul dame, men hun liker jo Metallica, AC/DC. Men jeg tror hun må være en herlig mamma å vokse opp med.
Angelique og Maximilia er sånne erfarne mamma'er, de minner meg om mamma'n min. De er vel ikke de som snakker høyest i hete diskusjoner, men jeg føler de er utrolig hyggelige damer, men de virker så mye eldre enn meg.
Macy tror jeg bare syns det er moro å provosere rødstrømper.
Myrsnipa kunne vært venninna mi, tror jeg.
ElinM har skrevet sær overfor avataren sin, og det er jeg helt enig i.
Jeg digger Iset, kort og godt.

Kunne nevnt mange flere, men tror jeg stopper nå.