|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?
Samme her. Det var den listen kombinert med at du sa du pleier å være enig med meg som fikk meg til å stusse.
![]() |
#102 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja det er vel det jeg har oppdaget selv. Det var vel heller ikke direkte planlagt. Man bringer jo med seg holdninger og erfaringer hjemmefra, samtidig som man ønsker knyttet til eget liv. Så forsøker man løse ting slik at alle parter blir fornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
© All rights reserved
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Pauset
Du formulerer deg ofte veldig reflektert, og det er alltid interessant å lese. Men så klart så er vi jo alle komplekse og man er jo sjelden enig med folk i alt. Det er jo også tråder jeg ikke leser eller deltar i overhode. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Ringskrømt
|
Jeg er enig i alle, hvis jeg får omskrive/forklare/legge til litt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?Det var vel også mer spørsmål om hvordan man tenker og argumenterer her, mer enn akkurat hva man mener? (I motsetning til den andre tråden, som spør direkte om hvem vi er mest enige med.) Og man kan jo føle at man tenker ganske likt som noen selv om man er uenige i sak.
![]() |
#109 |
Ringskrømt
|
Mjo, men utvikling og avsporing og sånn. Moro! |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
flisespikker
|
Ja, jeg er veldig for sånt.
![]() |
#111 |
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?Jeg er nevnt flere steder her ser jeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Absolute Beginner
|
Egentlig blir vel også veien litt til mens man går. Egne verdier er en ting, men partnerens meninger og prioriteringer i livet, samt hva slags "type" barn man får påvirker også mye. I alle fall opplever jeg det slik. (På en del områder er barna mine helt annerledes enn meg da jeg var barn - og dermed har jeg måtte omrokkere litt på meninger jeg hadde. Men det er jo utrolig spennende å se også, hvordan et nytt lite menneske blir født med sin helt egne personlighet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?Jeg opplever at jeg tenker veldig ulikt med alle feministene her på FP som hardnakket påstår at det ikke er genetiske forskjeller på menn og kvinner
Nooria Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008. Sist redigert av Nooria : 18-12-08 kl 22:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Pauset
![]() Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?Tenker ulikt fra mange. Sist redigert av Dronningen : 19-12-08 kl 23:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?Nå har jeg vel ikke vært med på de sterkeste diskusjonene, men jeg har lest mange. Føler meg veldig på nett med Skremmer'n når det gjelder barn, arbeidstid, barnehage, abort og den skalaen der. Samtidig syns jeg hun er skikkelig utidig til tider mot andre, men tenker for meg selv at det kanskje er for å skape litt action og moro her inne. At hun egentlig ikke er så frekk i munnen i RL.
![]() |
#116 |
Mother of Dragons
|
![]() |
#117 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?Jeg skulle ønske jeg kunne si at jeg tenkte likt som Esme, men i grunnen er jeg vel bare imponert over tankerekkene hennes, og adopterer dem etter hvert som hun setter dem på trykk.
![]() |
![]() |
#118 |
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Jeg ønsker ikke provosere noen. Jeg har nok sære meninger, men jeg mener det jeg mener og står for det jeg sier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Ekvilist
|
Jeg har aldri fått med meg at noen taler for at spiral er drap. Er det noen som har ment det altså?
![]() |
#120 |
Ikke fullt så fin
|
![]() |
Emneord |
grupper, konservativ, rødstrømper |
|
|