Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-08, 15:21   #278
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Det jeg mente var jo at kanskje er det ikke så farlig å få et barn til som en del menn tror. For ofte er det menn som sier nei.

For meg høres det i så fall ut som om kvinner etter din mening tar svært lett på det å få barn. Det er jo tross alt ikke som å kjøpe seg et par sko. For meg var det iallefall veldig big deal og jeg ville aldri tenkt at "det ikke var så farlig" å få et til. Det er et merkelig syn å ha på å sette til verden et nytt liv, forandre livet til flere mennesker og alt som hører med det å få flere barn.

Ellers er jeg litt overrasket over at du mener menn ofte sier nei. Det har jeg aldri oppfattet at har vært en alminnelig greie.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat