Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?
Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.
Det jeg mente var jo at kanskje er det ikke så farlig å få et barn til som en del menn tror.
Så til en mann som ikke ønsker flere barn fordi han rett og slett ikke makter/har kapasitet, er det bare å si: "Neida, kjære, dette vet jeg bedre enn deg, så selv om du ikke vil ha barn, skal vi ha et til. Ja, for ellers kan ikke vi ha noe lykkelig samliv sammen, skjønner du. Og det blir så bra skal du se!"
Uten å utlevere for mye: Vi har vært igjennom disse diskusjonene over en lang periode nå. Vi har det utrolig bra sammen, men dette har vært en vanskelig diskusjon fordi det ikke finnes noen kompromier. Mitt ønske om flere barn er sterkt, men det er helt absurd for meg å bryte opp det veldig bra livet vi har fordi jeg måtte ut og finne en ny mann å få barn med. Jeg synes du, Electronica, viser en total mangel på evne til å sette deg inn i andres situasjon. Jeg synes du er arrogant og nedlatende og overbevist om at ditt synspunkt er fasit.
Jeg skjønner mer og mer at jeg tenker veldig ulikt fra Electronica.